Πάει προς κατάργηση η γραμμή της Δεξαμενής του Αστικού ΚΤΕΛ Καβάλας λόγω μειωμένης κίνησης

Το δρομολόγιο θα «κοπεί» αν δε βρεθεί επιδότηση-Γιατί οι Καβαλιώτες χρησιμοποιούν τα λεωφορεία μέχρι τις 20 κάθε μήνα και μετά κατεβαίνουν στο κέντρο με τα πόδια και η περίπτωση να δούμε στην Καβάλα το ηλεκτρονικό εισιτήριο

Για 20 μέρες τον μήνα δουλεύουν τα λεωφορεία του Αστικού ΚΤΕΛ Καβάλας, όπως αποκαλύπτει ο πρόεδρός του Στράτος Μακρογιαννίδης, αφού το τελευταίο 10ημερο κάθε μήνα οι συντάξεις ή οι πενιχροί μισθοί όσων χρησιμοποιούν τη συγκοινωνία έχουν εξαντληθεί και δε μπορούν να ανέβουν στο λεωφορείο! Τη σοκαριστική αυτή διαπίστωση επιβεβαιώνουν σύμφωνα με τον κ. Μακρογιαννίδη και οι υπεύθυνοι των σούπερ μάρκετ της πόλης που βλέπουν το τελευταίο 10ημερο του εκάστοτε μήνα οι καταναλωτές να αραιώνουν.




Παράλληλα, ο κ. Μακρογιαννίδης αποκάλυψε τις σκέψεις του Αστικού ΚΤΕΛ για το δρομολόγιο της Δεξαμενής που δεν πάει καλά και αναζητείται επειγόντως επιδότηση, αλλά και για το ενδεχόμενο στο μέλλον να έρθει και στην Καβάλα το ηλεκτρονικό εισιτήριο.

Προς κατάργηση οδεύει το δρομολόγιο της Δεξαμενής!

Το τελευταίο διάστημα ακούγονται πολλά παράπονα για το δρομολόγιο της Δεξαμενής, το οποίο σταματάει τα Σαββατοκύριακα και ξαναξεκινάει τη Δευτέρα, με τους κατοίκους να αισθάνονται αποκομμένοι από το κέντρο της πόλης. Από την πλευρά του ο κ. Μακρογιαννίδης εξηγεί σχετικά: «Στο συγκεκριμένο δρομολόγιο δεν υπάρχει καθόλου πληρότητα και επειδή τώρα μετράμε και τα άτομα, κάναμε μία νύξη να επιδοτηθεί, αλλά αν δεν μπορέσει να επιδοτηθεί, θα κοπεί εντελώς. Δεν είναι βιώσιμο, δεν ανεβαίνει ο κόσμος, όλοι κατεβαίνουν με τα πόδια στο κέντρο και δεν το χρησιμοποιούν το λεωφορείο. Εμείς το βάλαμε το λεωφορείο για να εξυπηρετήσουμε κάποια κατάσταση, δεν είναι δυνατόν, εμείς σαν εταιρία, να είναι κάτι βιώσιμο και να μην το υποστηρίξουμε. Αλλά επειδή δεν έχει καθόλου κόσμο. Μάλιστα, βάλαμε προϊστάμενο και μετρούσε τα άτομα που ανεβαίνουν και επειδή δεν το προτιμούν οι κάτοικοι, γι’ αυτό και το αραιώσαμε. Δε μπορούμε να έχουμε ένα δρομολόγιο το οποίο θα μας «βάζει μέσα»».

ΤΕΙ και Νοσοκομείο τα… limit up δρομολόγια

Μπορεί, λοιπόν, το δρομολόγιο της Δεξαμενής να οδεύει ολοταχώς προς κατάργηση, ωστόσο το… limit up δρομολόγιο των Αστικών ΚΤΕΛ είναι αυτό της Κηπούπολης και του ΤΕΙ. Ο ίδιος ο πρόεδρος, άλλωστε, παραδέχεται ότι η εταιρία υπολογίζει πολύ στους φοιτητές που μαζί με τους ηλικιωμένους είναι το βασικό επιβατικό κοινό της. Μιλώντας για τα limit up και τα limit down δρομολόγια του Αστικού ΚΤΕΛ ο κ. Μακρογιαννίδης υποστήριξε: «Τα δρομολόγια τα οποία έχουν κάποια καλή πληρότητα είναι του ΤΕΙ και της Κηπούπολης (το νούμερο 4) λόγω των φοιτητών, δεύτερη γραμμή είναι το νούμερο 11 Νοσοκομείο-Περιγιάλι επειδή είναι το Νοσοκομείο και γι’ αυτόν τον λόγο έχει τέτοια πληρότητα. Από εκεί και πέρα οι άλλες γραμμές είναι οι περισσότερες απλά βιώσιμες. Δε θα πω ότι ο Άγιος Λουκάς είναι τρίτος ή ο Βύρωνας, αλλά θα πω ότι οι υπόλοιπες γραμμές είναι βιώσιμες και αυτές υπολειτουργούν».

«Ανεβαίνουν στο Αστικό και πάνε σούπερ μάρκετ μέχρι τις 18-20 του μηνός, γιατί μετά δεν έχουν…»

Για τους Καβαλιώτες, ωστόσο, το ποια γραμμή είναι περισσότερο ή λιγότερο βιώσιμη έχει μικρή σημασία, αφού οι περισσότεροι δεν ανεβαίνουν μετά τις 20 κάθε μηνός στα Αστικά επειδή δεν έχουν χρήματα για το εισιτήριο! Και αν ακούγεται υπερβολική αυτή η προσέγγιση, τότε μάλλον δεν είναι τυχαίο ότι την ίδια «αραίωση» της κίνησης από συνταξιούχους παρατηρούν και οι υπεύθυνοι των σούπερ μάρκετ που περιμένουν και αυτοί την 1η του μηνός για να ζωντανέψουν τα καταστήματά τους.

«Λόγω της οικονομικής κρίσης και των περικοπών που γίνονται παρατηρούμε ότι οι περισσότεροι δυστυχώς ή ευτυχώς, επειδή το επιβατικό κοινό το δικό μας είναι μόνο μαθητές, φοιτητές και κάποιας ηλικίας άνθρωποι και συνταξιούχοι, είναι ότι όταν παίρνουν 1η του μηνός οι συνταξιούχοι τη σύνταξη, θα τους πάει αυτή μέχρι τις 18 άντε 20 του μηνός. Τις υπόλοιπες μέρες όχι ότι δε θέλουν να ανεβούν, αλλά ίσως δεν έχουν χρήματα, πιστεύω… Μέχρι τις 18-20 ανεβαίνουν και μετά δεν ανεβαίνουν στο λεωφορείο», εξηγεί ο πρόεδρος των Αστικών ΚΤΕΛ και συμπληρώνει πως «δε συμβαίνει μόνο σε εμάς, επειδή το έχω ψάξει, συμβαίνει και στα σούπερ μάρκετ. Φαντάζεσαι τώρα όταν αυτό συμβαίνει στο σούπερ μάρκετ που είναι αναγκαίο το φαγητό τι θα συμβεί σε εμάς όταν δεν είναι αναγκαίο κάπου να πάει, θα πάει όταν έχει. Το έχουμε παρατηρήσει και συζητήσει και με τους υπεύθυνους των σούπερ μάρκετ, που και αυτοί βλέπουν το φαινόμενο ότι τις 10 τελευταίες μέρες του εκάστοτε μηνός δεν έχουν αγοραστική κίνηση».

«Το ψάχνουμε για το ηλεκτρονικό εισιτήριο, περιμένουμε να δούμε πώς θα λειτουργήσει στην Αθήνα»

Ο κ. Μακρογιαννίδης απάντησε και για το ηλεκτρονικό εισιτήριο και αν υπάρχει πιθανότητα να το δούμε σύντομα και στην Καβάλα. Άλλωστε ήδη ξεκίνησε σταδιακά η εφαρμογή του σε όλα τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς στην Αθήνα, ενώ ουσιαστικά πρόκειται για μία πρακτική που ευδοκιμεί εδώ και πολλά χρόνια σε όλες τις μεγάλες πόλεις της Ευρώπης, αλλά και στη γειτονική Τουρκία. Παρότι όμως υπάρχει σκέψη, θα πρέπει μάλλον να περιμένουμε, όπως μας εξηγεί ο κ. Μακρογιαννίδης: «Βεβαίως και εμείς το ψάχνουμε, το αφήνουμε να δούμε πως θα λειτουργήσει στην Αθήνα για να προβούμε και εμείς σε αυτή την ενέργεια, αλλά όπως είδατε ήδη έχουμε υπάλληλο ο οποίος κάνει μηνιαίες κάρτες. Με αυτές δε χρησιμοποιείς εισιτήριο, τις παίρνεις μία φορά το μήνα και πας όπου θέλεις. Είναι κάτι σαν «πονηρό» εισιτήριο και αυτό, βέβαια δεν είναι ηλεκτρονικό, αλλά διευκολύνει τη μετακίνηση των πελατών ώστε να μην ψάχνει ο επιβάτης κάθε μέρα εισιτήριο, πού το πουλάνε και πόσο».