Περίπου στις 18:00 το απόγευμα της Τρίτης 1 Μαΐου 2018 σημειώθηκε τροχαίο ατύχημα στον κόμβο της εισόδου της Νέας Ηρακλίτσας στην Καβάλα όταν ΙΧ αυτοκίνητο έχασε τον έλεγχο, συγκρούστηκε με άλλο ΙΧ και τελικά… «καρφώθηκε» επάνω σε στύλο δημόσιου φωτισμού. Από τη σύγκρουση, ο στύλος «έγειρε», ενώ για αρκετή ώρα στο σημείο σημειώθηκε μίνι-μποτιλιάρισμα από τα διερχόμενα αυτοκίνητα στο ρεύμα προς Καβάλα.
Παρά τη, φαινομενικά τουλάχιστον, μεγάλη ζημιά που υπέστη το αυτοκίνητο, ευτυχώς δεν υπήρξε κάποιος σοβαρός τραυματισμός.
