Αποκαταστάθηκε η κυκλοφορίας των οχημάτων στο αριστερό ρεύμα κυκλοφορίας της Εγνατίας Οδού Ξάνθης-Καβάλας, από τον κόμβο Βανιάνου έως τον Κόμβο Παραδείσου (στο ρεύμα κυκλοφορίας προς Ηγουμενίτσα).
Ο δρόμος είχε κλείσει λόγω πυρκαγιάς η οποία είχε εκδηλωθεί σε φορτηγό όχημα [διαβάστε εδώ].