Πάει για… ρεκόρ στην καθυστέρηση το έργο του κάθετου οδικού άξονα Δράμα-Καβάλα

Η αρχική σύμβαση είχε υπογραφεί τον Νοέμβριο του 2022. Πού «κόλλησε» και πάλι το project

Σε… νέα τροχιά καθυστερήσεων μπαίνει το εμβληματικό έργο αναβάθμισης του κάθετου οδικού άξονα Δράμα-Καβάλα, με νέα ημερομηνία ολοκλήρωσης πλέον την 14η Απριλίου 2027, σύμφωνα με επίσημη απόφαση της Εγνατία Οδός ΑΕ. Το έργο θεωρείται κομβικό για τη σύνδεση της Ανατολικής Μακεδονίας με την Εγνατία Οδό και τη Θεσσαλονίκη, ενισχύοντας τη σύνδεση με το λιμάνι της Καβάλας.

Η αρχική σύμβαση είχε υπογραφεί τον Νοέμβριο του 2022, με προβλεπόμενη διάρκεια 30 μηνών. Ανάδοχος είναι το σχήμα ΙΝΤΕΡΚΑΤ-ΤΕΚΑΛ, με έκπτωση 14% και προϋπολογισμό 49 εκατ. ευρώ χωρίς ΦΠΑ.

Το έργο αφορά την αναβάθμιση του τμήματος Κρηνίδες-Σταυρός (μήκους 8,2 χλμ) και περιλαμβάνει νέα χάραξη, κόμβους, τεχνικά έργα και πλήρη οδοφωτισμό. Σκοπός είναι η μετατροπή του δρόμου σε τετράιχνη οδό ταχείας κυκλοφορίας, η οποία θα παρακάμπτει κρίσιμους οικισμούς, όπως Χωριστή, Άγιος Αθανάσιος, Κρηνίδες και Πολύστυλο.

Ο κάθετος άξονας αποτελεί τμήμα του διευρωπαϊκού άξονα Ε-61 και αναμένεται να ενισχύσει σημαντικά τις μεταφορές, την εμπορική κίνηση και την ασφάλεια στην περιοχή.

Η εργολαβία περιλαμβάνει επίσης την πλήρη λειτουργική σύνδεση με τις εθνικές οδούς Δράμα-Καβάλα και Ελευθερούπολη-Καβάλα, μέσω κόμβων Κρηνίδων και Σταυρού, με στόχο ένα πλήρως λειτουργικό τμήμα μόλις ολοκληρωθεί.

Το έργο χρηματοδοτείται από το ΕΣΠΑ 2014-2020, μέσω του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων και θεωρείται στρατηγικής σημασίας για την ευρύτερη περιοχή της Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης.

*Πηγή: grtimes.gr-Με πληροφορίες από news247