Ολοκληρώνονται οι δοκιμές ηλεκτροδότησης, καθώς επίσης και του συνόλου του ηλεκτομηχανολογικού εξοπλισμού και του συστήματος ενεργειακής διαχείρισης κτιρίων Building Energy Management Systems-BEMS στο Κλειστό Γυμναστήριο της Ελευθερούπολης.
Το αποτέλεσμα είναι εντυπωσιακό, ενώ πολύ σύντομα το Κλειστό Γυμναστήριο του ΔΑΚ της έδρας του Δήμου Παγγαίου θα είναι έτοιμο να παραδοθεί στην αθλούμενη νεολαία και στους αθλητικούς συλλόγους.

