Υποψήφιο να φιλοξενήσει το Final Four του Κυπέλλου Μπάσκετ Γυναικών Ελλάδας, που θα πραγματοποιηθεί στο τέλος Μαρτίου είναι το κλειστό γυμναστήριο της Ελευθερούπολης! Στην προσφάτως ανακαινισμένη αθλητική υποδομή του Δήμο Παγγαίου βρέθηκε στην αρχή της εβδομάδας αντιπροσωπεία μελών της ΕΟΚ (Ελληνική Ομοσπονδία Καλαθοσφαίρισης), προκειμένου να κάνει αυτοψία στο χώρο και να πιστοποιήσει εάν το κλειστό γυμναστήριο πληροί τις προϋποθέσεις για να φιλοξενήσει ένα τόσο μεγάλο αθλητικό γεγονός.
Οι παράγοντες της ΕΟΚ συναντήθηκαν τόσο με τον αρμόδιο Αντιδήμαρχο Πολιτισμού και Αθλητισμού Χρήστο Μποσμπότη όσο και με τον Δήμαρχο Φίλιππο Αναστασιάδη, προκειμένου να πάρουν περισσότερες πληροφορίες για το γυμναστήριο και να διαπιστώσουν την θέληση του Δήμου Καβάλας να φιλοξενήσει τη διοργάνωση, με ότι αυτό συνεπάγεται! Αν πράγματι αποφασιστεί να φιλοξενηθεί στην Ελευθερούπολη η τελική φάση του κυπέλλου Ελλάδας, θα πρόκειται για την πρώτη μεγάλου βεληνεκούς διοργάνωση που θα πραγματοποιηθεί στο ανακαινισμένο και σύγχρονο κλειστό της πόλης.