Παράκληση παραγωγών: Μη σταθμεύετε στον πάρκινγκ της Καλαμίτσας την ημέρα της λαϊκής

Ο Σύλλογος Κηπούπολης-Καλαμίτσας μεταφέρει το αίτημα των παραγωγών, αλλά και των κατοίκων για την κατάσταση που επικρατεί με τη στάθμευση στην οδό Τενέδου

Το αίτημα των παραγωγών της λαϊκής αγοράς στην Καλαμίτσα σχετικά με τα σταθμευμένα οχήματα στο πάρκινγκ την ημέρα της λαϊκής μεταφέρει ο Σύλλογος Κηπούπολης-Καλαμίτσας, αλλά παράλληλα και την επισήμανση των κατοίκων για την κατάσταση που επικρατεί με τη στάθμευση στην οδό Τενέδου την εν λόγω μέρα.

Η διαμαρτυρία-παράκληση για τα σταθμευμένα οχήματα

Θα θέλαμε να μεταφέρουμε τις διαμαρτυρίες των παραγωγών για την κατάσταση που επικρατεί κάθε Σάββατο στη λαϊκή της Καλαμίτσας. Συγκεκριμένα τα προβλήματα υπάρχουν τόσο εντός της λαϊκής όσο και γύρω από αυτήν.

Για να γίνουμε πιο συγκεκριμένοι: Πολλοί κάτοικοι ενώ γνωρίζουν ότι κάθε Σάββατο υπάρχει λαϊκή αφήνουν τα αυτοκίνητά τους εντός του parking με αποτέλεσμα το Σάββατο οι παραγωγοί να μην μπορούν να στήσουν τους πάγκους για να βγάλουν το μεροκάματό τους.

Από την άλλη μεριά πολλοί κάτοικοι διαμαρτύρονται για τα εξωφρενικά παρκαρίσματα επί της Τενέδου με κίνδυνο κάποιου σοβαρού ατυχήματος.

Εμείς από την πλευρά μας ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ τους οδηγούς των σταθμευμένων αυτοκινήτων να σέβονται τόσο το μεροκάματα των παραγωγών όσο και την ασφάλεια των πολιτών…

Αν μας παρακολουθεί κάποιος από τον Δήμο, τη Δημοτική Αστυνομία και την τροχαία θα παρακαλούσαμε να επιληφθεί άμεσα του θέματος.