Εννέα αγάλματα βρήκαν… φωνή και συνομίλησαν με τους οδηγούς και τα παιδιά της Καβάλας. Πρόκειται για τους θεματοφύλακες της τοπικής και εθνικής μας ιστορίας, στα γλυπτά που τους απεικονίζουν στο κέντρο της πόλης μας.
Ο λόγος για την εξαιρετική εκδήλωση του Σώματος Ελληνικού Οδηγισμού Καβάλας “Τα παιδιά συνομιλούν με τα αγάλματα της πόλης”, η οποία πραγματοποιήθηκε το απόγευμα της Τρίτης 23 Ιουνίου στην πλατεία Καπνεργάτη, στο πλαίσιο των εκδηλώσεων”ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ 2026″.

Η φαντασία και οι σύγχρονες μέθοδοι που ακολουθεί το Σ.Ε.Ο. Τοπικό Τμήμα Καβάλας, για να προσεγγίσει της τοπικής ιστορίας και των μεγάλων πρωταγωνιστών της, αποτελεί παράδειγμα προς μίμηση για όλους μας!
Φωτογραφίες: Κώστας Σαραϊδάρης
(Δελτίο Τύπου)