Δήμος Παγγαίου: Ένας έλεγχος, δύο παραβάσεις για την ηλεκτρονική σήμανση δεσποζόμενων ζώων

Ο έλεγχος πραγματοποιήθηκε από Αστυνομικούς του ΑΤ Παγγαίου στο διάστημα από 26 Απριλίου έως 10 Ιουνίου 2026

Ενας έλεγχος του Αστυνομικού Τμήματος Παγγαίου, στο διάστημα από 26 Απριλίου έως 10 Ιουνίου 2026, κατέγραψε δύο παραβάσεις που αφορούν την έλλειψη υποχρεωτικής ηλεκτρονικής σήμανσης σε δεσποζόμενα ζώα. Η σχετική ανακοίνωση του Δήμου Παγγαίου αναφέρει σχετικά:

«Σύμφωνα με το υπ’ αρίθμ.  πρωτ. 1009/6/149-α – 14/06/2026 έγγραφο του Αστυνομικού Τμήματος Παγγαίου διενεργήθηκε από το τμήμα ένας (01) έλεγχος  κατά το χρονικό διάστημα από 26 Απριλίου  έως και 10 Ιουνίου  2026, και διαπιστώθηκαν δύο παραβάσεις».