Συνελήφθη το απόγευμα της Πέμπτης 20-11-2025 στην Καβάλα, από αστυνομικούς της Ομάδας Δίκυκλης Αστυνόμευσης του Αστυνομικού Τμήματος Καβάλας ένας ημεδαπός, διότι εντοπίσθηκε να οδηγεί Ι.Χ.Ε. αυτοκίνητο στερούμενος άδειας ικανότητας οδήγησης, καθόσον του είχε αφαιρεθεί σε προγενέστερο χρόνο για παράβαση του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας.