PanΣτην Α1 Εθνική γυναικών θα αγωνίζεται την επόμενη αγωνιστική περίοδο η ομάδα των Πανθήρων Καβάλας! Το γυναικείο συγκρότημα μπάσκετ πήρε την wild card για τη συμμετοχή της στην μεγάλη κατηγορία από την Ελληνική Ομοσπονδία Καλαθοσφαίρισης, ύστερα από σχετική ψηφοφορία των μελών της διοίκησης της ΕΟΚ!
Η ευκαιρία για την άνοδο στην Α1 δόθηκε ύστερα από την απόφαση της ομάδας της Ιωνίας (Αθήνα) να μην συμμετέχει στο πρωτάθλημα. Έτσι προέκυψε η ανοιχτή θέση με τον σύλλογο της Καβάλας να επιλέγεται έναντι της ομάδας του Βόλου. Το συγκρότημα της Μαγνησίας υποβιβάστηκε φέτος από την Α1 και διεκδίκησε την παραμονή του μέσω της wild card. Αν η επιλογή της Ιωνίας να μην συνεχίσει στην Α1 γινόταν πριν το τέλος του πρωταθλήματος, υπήρχε ισχυρή πιθανότητα να παραμείνει. Απ’ τη στιγμή όμως που αυτό ανακοινώθηκε μετά την ολοκλήρωση της αγωνιστικής περιόδου, το θέμα τέθηκε σε ψηφοφορία και έτσι οι Πάνθηρες, που κέρδισαν τις εντυπώσεις με την συνεχώς ανοδική πορεία του, την κατάκτηση του κυπέλλου της Α2 και την πολύ καλή εντύπωση που αποκόμισαν οι παράγοντες της Ομοσπονδίας απ’ την ομάδα και τον κόσμο της, πήραν το πολυπόθητο «πάσο» και πλέον ετοιμάζονται για την Α1.