Συνεδρίαση Δημοτικής Κοινότητας Καβάλας 07.03.2018 [όλα τα θέματα]

Την Τετάρτη 7 Μαρτίου 2018, στις 17:30, στην αίθουσα συνεδριάσεων του Δημοτικού Συμβουλίου Καβάλας, στο Δημαρχείο, συνεδριάζουν τα μέλη της Δημοτικής Κοινότητας του δήμου Καβάλας. Η ημερήσια διάταξη 1. Διατήρηση ή μη ή μετατόπιση κενωθέντος περιπτέρου, σύμφωνα με το άρθρο 76 του ν. 4257/2014 (ΦΕΚ 93Α ΄ 14-4-2014). 2. Ανάκληση της υπ’ αριθ. 135/2017 απόφασης Δημοτικής Κοινότητας Καβάλας και της υπ’ αριθ. 517/2017 απόφασης Δημοτικού Συμβουλίου Καβάλας με θέμα «Μίσθωση ιδιωτικού ακινήτου για φιλοξενία και πραγματοποίηση διαφόρων εκδηλώσεων του Δήμου Καβάλας». 3. Λύση μίσθωσης της δημοτικής έκτασης 40 τ.μ. στη γωνία των οδών Ομονοίας & Χάριτος. 4. Παράταση της δωρεάν...

Την Τετάρτη 7 Μαρτίου 2018, στις 17:30, στην αίθουσα συνεδριάσεων του Δημοτικού Συμβουλίου Καβάλας, στο Δημαρχείο, συνεδριάζουν τα μέλη της Δημοτικής Κοινότητας του δήμου Καβάλας.

Η ημερήσια διάταξη

1. Διατήρηση ή μη ή μετατόπιση κενωθέντος περιπτέρου, σύμφωνα με το άρθρο 76 του ν. 4257/2014 (ΦΕΚ 93Α ΄ 14-4-2014).
2. Ανάκληση της υπ’ αριθ. 135/2017 απόφασης Δημοτικής Κοινότητας Καβάλας και της υπ’ αριθ. 517/2017 απόφασης Δημοτικού Συμβουλίου Καβάλας με θέμα «Μίσθωση ιδιωτικού ακινήτου για φιλοξενία και πραγματοποίηση διαφόρων εκδηλώσεων του Δήμου Καβάλας».
3. Λύση μίσθωσης της δημοτικής έκτασης 40 τ.μ. στη γωνία των οδών Ομονοίας & Χάριτος.
4. Παράταση της δωρεάν παραχώρησης χρήσης του ακινήτου, όπου στεγάζεται το Συμβουλευτικό Κέντρο Καβάλας – οδός Αθηνάς και Τσολάκη – στο ΚΕ.Θ.Ε.Α «ΚΙΒΩΤΟΣ», από τον Δήμο Καβάλας.
5. Παράταση εκμίσθωσης δύο καταστημάτων επί της οδού Π. Μελά 14, εμβαδού 22 τ.μ. και 14 τ.μ., αντίστοιχα.
6. Μίσθωση ιδιωτικού ακινήτου για φιλοξενία και πραγματοποίηση διαφόρων εκδηλώσεων του Δήμου Καβάλας.
7. Εκσκαφή επί της οδού Κόδρου & Λήδας για εκτέλεση μονωτικών εργασιών σε οικία του κ. Στεφανίδη.
8. Παραχώρηση κλειστού γυμναστηρίου «ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΔΗΜΟΓΛΟΥ», για διοργάνωση αθλητικής εκδήλωσης. (Όμιλος Ποντίων Χορευτών Καβάλας)
9. Παραχώρηση Δημοτικού Σταδίου «ΑΝΘΗ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗ», για διοργάνωση αγώνων.