Χρήστος Ποτόλιας για νέα διόδια: «Βρε καλώς τα μας κι ας άργησαν»…

Καθολικό «ΟΧΙ» της παράταξης του Δημοτικού Συμβουλίου Καβάλας Λαϊκή Συσπείρωση σε όλους τους σταθμούς διοδίων και σκληρή ανακοίνωση ενάντια στην κυβέρνηση, στη διοίκηση του δήμου, αλλά και στις υπόλοιπες αντιπολιτευτικές παρατάξεις

Με ένα μεγάλο «ΟΧΙ» σε όλα τα διόδια απαντάει η παράταξη του Δημοτικού Συμβουλίου Καβάλας Λαϊκή Συσπείρωση και ο επικεφαλής της Χρήστος Ποτόλιας, με αφορμή την κατασκευή νέων διοδίων στην Καβάλα, ενώ ασκεί σκληρή κριτική στην κυβέρνηση και στη διοίκηση του δήμου Καβάλας, αλλά και στις υπόλοιπες αντιπολιτευτικές παρατάξεις για τη στάση την οποία κρατούν στο θέμα.

Η ανακοίνωση της Λαϊκής Συσπείρωσης Καβάλας

Η πλέον αδίστακτη, μουλωχτή και πρόθυμη να κάνει την οποιαδήποτε βρομοδουλειά, Κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ, που πριν μερικούς μήνες πέρασε στα μουλωχτά μία «Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων» σταθμού διοδίων που χωροθέτησε η προηγούμενη κυβέρνηση το 2014 μέσα στο λεγόμενο «Αισθητικό Δάσος Αμυγδαλεώνα Καβάλας», ολοκληρώνει το έργο της και με οδηγό την «δίκαιη ανάπτυξη», προχωρά στη δημοπράτηση της κατασκευής του νέου σταθμού μέχρι τον Ιούνη του 2018.

Πρόθυμους υποστηριχτές σε αυτό το σημαντικό «αναπτυξιακό» έργο είχε, έχει και θα έχει, τη διοίκηση του δήμου και τις λοιπές αντιπολιτευόμενες δημοτικές παρατάξεις στο δημοτικό συμβούλιο Καβάλας, αφού μετά τις παρισινές δονκιχωτικές και άσφαιρες κινητοποιήσεις, «κρέμασαν τα άρματα» στο καρφί, εφησυχάζοντας τους δημότες ότι δεν πρόκειται να γίνει το νέο «διόδιο», αφού έρχονται σύντομα τα δίκαια «αναλογικά». Λες και η πληρωμή τους επειδή «αναλογικά» θα γίνεται με… καπίκια.

Ανάλογη ήταν και η αντιμετώπιση του προβλήματος στη σημερινή (07-05-2018) πρώτη συνεδρίαση της επιτροπής που συστάθηκε με πρόταση της δημάρχου στη τελευταία συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου για να συζητήσει τρόπους και δράσεις αντίστασης και αντίδρασης στη κατασκευή και λειτουργία του νέου σταθμού. Αυτό που κυριάρχησε και μας ανάγκασε να αποχωρήσουμε από τη συνεδρίαση, ήταν η πάγια λογική τους δηλαδή η τοπικιστική αντιμετώπιση του ζητήματος, το «πρόβλημα να φύγει από τη δική μας αυλή και ας πάει στου γείτονα».

Η αρχή πάνω στην οποία βασίζεται η πρότασή μας είναι ότι ο λαός μας έχει δικαίωμα να κινείται σε δωρεάν σύγχρονους και ασφαλείς αυτοκινητόδρομους γιατί τους έχει ακριβοπληρώσει και συνεχίζει να τους πληρώνει με τα υπέρογκα τέλη κυκλοφορίας, με τους τεράστιους φόρους στα καύσιμα, γενικότερα την υπερφορολόγηση των πάντων.

ΟΧΙ ΣΤΟ ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ ΤΗΣ ΕΓΝΑΤΙΑΣ-ΟΧΙ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΔΙΟΔΙΑ

ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΚΑΙ ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ ΣΤΗΝ ΕΓΝΑΤΙΑ ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΥΣ

Υ.Γ.: Για τους λάτρεις των διοδίων που τα υπερασπίζονται γιατί όπως λένε η λειτουργία τους είναι απαραίτητη για τη συντήρηση των δρόμων (για το μπούκωμα με πακτωλό εκατομμυρίων λέμε εμείς μεγαλοκατασκευαστικών και άλλων εταιριών), τους λέμε να πάνε για επιθεώρηση του οδοστρώματος λίγα μέτρα πριν και λίγα μετά από το σημείο της κατασκευής του νέου σταθμού για να διαπιστώσουν ότι οι βομβαρδισμένοι δρόμοι της Βαγδάτης είναι σε καλύτερη κατάσταση.