Για να γίνει η Καβάλα τουριστικός προορισμός και όχι σταθμός μίας νύχτας

Έπεσαν οι υπογραφές για την τουριστική προβολή του δήμου – Τι περιλαμβάνει η συμφωνία των περίπου 350.000 ευρώ

Υπεγράφη την Παρασκευή (30/8) ανάμεσα στην πρόεδρο της «ΔΗΜΩΦΕΛΕΙΑ» Αναστασία Ιωσηφίδου και τον ανάδοχο του έργου Αλέξη Τζενάλη, η σύμβαση για την τουριστική προβολή του δήμου Καβάλας που προέκυψε μέσω διεθνούς διαγωνιστικής διαδικασίας.

Αναστασία Ιωσηφίδου: «Το πρόγραμμα της προβολής θα αλλάξει εκ βάθρων την παρουσίαση του τουριστικού μας προϊόντος»

«Είναι ιδιαίτερη και σημαντική μέρα η σημερινή για την τουριστική ανάπτυξη του Δήμου Καβάλας, καθώς οριοθετεί το πέρασμα σε μία νέα εποχή όπου ο τουρισμός αντιμετωπίζεται ως μία βασική παράμετρος της οικονομικής ζωής της πόλης περνώντας ουσιαστικά στη φάση της ενηλικίωσης», τόνισε αρχικά στις δηλώσεις της, στο πλαίσιο συνέντευξης Τύπου, η κ. Ιωσηφίδου.

«Το πρόγραμμα της τουριστικής προβολής του Δήμου μας, θα αλλάξει από αύριο εκ βάθρων όλη την παρουσίαση του τουριστικού μας προϊόντος, στηρίζοντας με τον τρόπο αυτό την τουριστική προοπτική του Δήμου Καβάλας…».

«Η «ΔΗΜΩΦΕΛΕΙΑ» σχεδίασε και υλοποίησε με απόλυτη επιτυχία και διαφάνεια έναν διεθνή διαγωνισμό για πρώτη φορά, με αντικείμενο την τουριστική προβολή του Δήμου που θα αλλάξει από αύριο εκ βάθρων όλη την παρουσίαση του τουριστικού μας προϊόντος, στηρίζοντας με τον τρόπο αυτό την τουριστική προοπτική του Δήμου μας και βεβαίως όλους τους επαγγελματίες του τουρισμού, αλλά και όλους τους δημότες μας που τα τελευταία χρόνια με τον έναν ή τον άλλον τρόπο επένδυσαν στον τουρισμό», συμπλήρωσε σχετικά η κ. Ιωσηφίδου.

Τα 9 βήματα του προγράμματος

Η σύμβαση αυτή είναι ύψους περίπου 344.000 ευρώ και περιλαμβάνει επιγραμματικά τη δημιουργία σε τέσσερις γλώσσες νέου εντύπου και ηλεκτρονικού υλικού προβολής,  δεύτερον συμμετοχή μέχρι και την άνοιξη του 2020 σε τουριστικές εκθέσεις σε Ευρώπη, Αμερική και Ασία. Τρίτον υλοποίηση στοχευμένων Fam και press trip. Τέταρτον, στοχευμένες διαδικτυακές καμπάνιες σε κοινό και χώρες τόπους. Πέμπτον διαχείριση της εικόνας του προορισμού σε καθημερινή βάση σε κοινωνικά δίκτυα. Έκτο, τεχνική υποστήριξη από δύο εξειδικευμένους επαγγελματίες του τουρισμού που αναλαμβάνουν υπεύθυνοι δημοσίων σχέσεων και μάρκετινγκ. Έβδομο, δημιουργία τεσσάρων νέων θεματικών βίντεο τουριστικής προβολής και ενός ειδικά για τους Φιλίππους. Όγδοο προμήθεια συσκευών beacons για την εισαγωγή του δήμου στην ηλεκτρονική εποχή. Πρόκειται για 60 συσκευές που θα ενημερώνουν τον επισκέπτη για όλα τα τουριστικά και όχι μόνο θέρετρα της πόλης, αλλά και επαγγελματίες που ασχολούνται με τον τουρισμό. Ένατον προμήθεια τρισδιάστατων γυαλιών για τους επισκέπτες στο φρούριο της Καβάλας, δέκατον εφαρμογή του νέου λογοτύπου σε μία νέα σειρά διαφημιστικών προϊόντων και δώρων που θα πωλούνται από τουριστικό περίπτερο και από καταστήματα και τέλος  εκπαίδευση των επαγγελματιών και των δημοτών με την υλοποίηση του σχολείου τουρισμού.

Σύμφωνα με τα στοιχεία που συλλέγει η «ΔΗΜΩΦΕΛΕΙΑ» η τουριστική κίνηση στον δήμο Καβάλας από τις αρχές του έτους μέχρι και τον Αύγουστο παρουσιάζει αύξηση τουλάχιστον 31% σε σχέση με το 2018

«Θα ήθελα να πω ότι για μένα προσωπικά η υπογραφή της σύμβασης αποτελεί δικαίωση και ταυτόχρονα μία παρακαταθήκη που αφήνει η πενταετής διοίκηση μας στον τομέα του τουρισμού. Για τον λόγο αυτό θα παρακολουθώ και με τη νέα ιδιότητά μου στη διοίκηση του δήμου και της επιχείρησης και πιστή εφαρμογή της συμβάσεως συμμετέχοντας μάλιστα όσο το δυνατόν περισσότερο στην υλοποίηση της. Τελειώνοντας θα ήθελα να ανακοινώσω ότι σύμφωνα με τα στοιχεία που συλλέγει η «ΔΗΜΩΦΕΛΕΙΑ» η τουριστική κίνηση στον δήμο Καβάλας από τις αρχές του έτους μέχρι και τον Αύγουστο παρουσιάζει αύξηση τουλάχιστον 31% σε σχέση με το 2018 όπου να θυμίσω είχε πέρσι καταγραφεί ιστορικό ρεκόρ στην επισκεψιμότητα του δήμου μας. Εύχομαι η νέα δημοτική αρχή να αγκαλιάσει αυτή την προσπάθεια και να τη συνεχίσει, καθώς το έργο για τον τουρισμό δεν μπορεί σταματήσει ούτε μία ημέρα και πραγματικά χαίρομαι πάρα πολύ που είχαμε σκεφτεί και είχαμε σχεδιάσει διαγωνισμό για την τουριστική προβολή του δήμου μας, διότι ειδικά με τα νέα δεδομένα που υπάρχει αλλαγή στη διοίκηση δεν θα μπορούσε να διανοηθώ και να φανταστώ ότι το έργο του τουρισμού θα μπορούσε να σταματήσει έστω για μία ημέρα. Μένω ήσυχη ότι έχει υλοποιηθεί ο διαγωνισμός, υπογράψαμε τη σύμβαση με τον ανάδοχο του διαγωνισμού, στον οποίο είχαν συμμετάσχει πέντε εταιρείες από όλη την Ελλάδα και μία εταιρεία εξ αυτών μάλιστα είχε κάνει και ένσταση, η οποία κρίθηκε από Ανεξάρτητη Αρχή στην Αθήνα και απορρίφθηκε για να φτάσουμε στον τελικό ανάδοχο. Ένα έργο δεν είναι ανάγκη να έχει μπέτο και θεμέλια, ένα πολύ σημαντικό έργο αφορά τον ίδιο τον τουρισμό και ξέρουμε όλοι πολύ καλά ότι οι επαγγελματίες και οι συνδημότες μας προσδοκούν και περιμένουν από τον τουρισμό και για αυτό δεν μπορεί να σταματήσει ούτε μία μέρα».

Αλέξης Τζεναλής: «Ως Καβαλιώτης αναλαμβάνω προσωπικό στοίχημα»

Ο ιδιοκτήτης και νόμιμος εκπρόσωπος της εταιρείας  που ανέλαβε το πρόγραμμα Αλέξης Τζεναλής, ο οποίος κατάγεται από την Καβάλα και δραστηριοποιείται επαγγελματικά εδώ και 17 χρόνια στην Αθήνα επισήμανε: «Είναι η πρώτη φορά που μέσω μιας ανοιχτής διαδικασίας που μου δόθηκε η ευκαιρία να προσφέρω για τον τόπο μου. Χαίρομαι πάρα πολύ που τόσα χρόνια προσφέρουμε τις υπηρεσίες μας σε άλλους προορισμούς σε ό,τι αφορά το κομμάτι του τουριστικού μάρκετινγκ και της προβολής και μου δόθηκε η ευκαιρία. Ήταν μία πάρα πολύ καλή διαδικασία και φτάσαμε σήμερα εδώ να υπογράφουμε αυτή τη συμφωνία. Να πω ότι επειδή είμαι και Καβαλιώτης και με ενδιαφέρει πολύ ο τόπος μου προσπάθησα να μεταλαμπαδεύσω στους συνεργάτες μου ότι εδώ πέρα δεν μιλάμε μόνο για μία επιχειρηματική δραστηριότητα, αλλά είναι ένα προσωπικό στοίχημα. Οπότε νιώθω ηθικά υποχρέωση απέναντι σε όλους να κάνουμε το καλύτερο δυνατό για την πόλη μας. Πάντα έλεγα γιατί η Καβάλα να είναι ένας σταθμός μιας νύχτας και όχι ένας προορισμός; Παρόλο που σε πολλές περιοχές έχουμε πτώση στα νούμερα του τουρισμού, υπάρχει άνοδος στην Καβάλα και αυτό κάτι σημαίνει, ότι κάποιοι άνθρωποι είτε είναι πολύτιμοι συνεργάτες, είτε πάλεψαν για αυτά τα νούμερα. Κάθε ευρώ που δαπανάται πρέπει να αξιοποιείται και πραγματικά να φέρουν αποτελέσματα οι προσπάθειες. Εμείς έχουμε το κομμάτι του marketing και της προβολής και σωστά μπήκε αυτό το σχολείο τουρισμού. Θα πρέπει λοιπόν να υπάρξει και μία τουριστική εκπαίδευση ― συνείδηση από τον πιο απλό πολίτη μέχρι και τον επιχειρηματία, ώστε να μπορεί ο προορισμός να δημιουργήσει ένα status και να δημιουργήσει κάποια σταθερά μεγέθη και όλοι να συμβάλουμε ο καθένας από το δικό του μετερίζι, ώστε πραγματικά να γίνει ένα πολύ καλό έργο προς όφελος της πόλης, των δημοτών και των επαγγελματιών».