Απόστολος Χρόνης: Τα έργα σε Αμυγδαλεώνα και Κηπούπολη θα λύσουν πολλά προβλήματα ύδρευσης

Ο νέος πρόεδρος της ΔΕΥΑ Καβάλας μιλάει για τις σημαντικές παρεμβάσεις για την αντικατάσταση των πεπαλαιωμένων σωληνώσεων, αλλά και για τη σύνδεση του δικτύου των Φιλίππων με την πηγή της Βοϊράνης

Μεγάλα έργα ύδρευσης προϋπολογισμού 4,5 εκ. ευρώ θα γίνουν στον δήμο Καβάλας με υπογραφή της Περιφέρειας ΑΜ-Θ (διαβάστε εδώ και εδώ τα σχετικά ρεπορτάζ). Το ένα από αυτά θα γίνει στην Κηπούπολη και το άλλο αφορά την αντικατάσταση δικτύου ύδρευσης στον Αμυγδαλεώνα, όπως ενημέρωσε ο νέος πρόεδρος της ΔΕΥΑ Καβάλας Απόστολος Χρόνης, μιλώντας στον ALPHA Radio 88,6.

Όπως είπε: «Εκεί υπάρχουν πάρα πολλά προβλήματα το τελευταίο διάστημα, γιατί υπάρχουν τριών ειδών σωληνώσεις, PVC, μεταλλικές και αμιαντοσωλήνες. Χρειαζόταν να γίνει αντικατάσταση και για να γλυτώσουμε τις βλάβες και για να κάνουμε καλύτερη την ποιότητα ζωής των ανθρώπων. Με την αντικατάσταση του νέου δικτύου πολυαιθυλενίου πιστεύω ότι θα λυθεί και αυτό το πρόβλημα. Σε κάποιο σημείο από τον ίδιο αγωγό της ύδρευσης πηγαίνει και άρδευση ουσιαστικά».

Ο κ. Χρόνης συνέχισε λέγοντας: «Προχθές σε μία συνάντηση συζητήσαμε πώς θα πρέπει να γίνει μια ακόμη δεξαμενή με το νέο έργο και μια ακόμη θα κάνει και ο δήμος από άλλο πρόγραμμα για την άρδευση, έτσι ώστε να ξεχωρίσουν μεταξύ τους άρδευση και ύδρευση, για να μην υπάρχει κανένα πρόβλημα. Η διαδικασία αυτή έχει ξεκινήσει πριν από 5 και πλέον χρόνια. Το δίκτυο του Αμυγδαλεώνα θα δημοπρατηθεί μέχρι το τέλος του χρόνου και αρχές του 2020 θα δημοπρατηθεί και της Κηπούπολης. Τα χρήματα υπάρχουν και πρέπει να προχωρήσουμε και τις υπόλοιπες διαδικασίες, για να δούμε τα έργα αυτά υλοποιημένα. Σε ό,τι αφορά την Κηπούπολη, υπήρχε μια καθυστέρηση. Εκεί υπάρχει δίκτυο άνω των 80 ετών και καταλαβαίνετε τι προβλήματα δημιουργεί».

Για την περιοχή των Φιλίππων ο κ. Χρόνης μίλησε για τη σύνδεση του δικτύου με την πηγή της Βοϊράνης. «Για εκείνο το σημείο η ΔΕΥΑΚ βρίσκεται σε συνεχή επικοινωνία με τους εκπροσώπους του αγωγού ΤΑΡ. Τους δώσαμε ό,τι στοιχεία θέλανε και προχωράμε την μελέτη των περιβαλλοντικών επιπτώσεων του υπάρχοντος αγωγού, από τη Βοϊράνη προς το αντλιοστάσιο των Αμισιανών, γιατί και αυτός ο αγωγός δεν είχε μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων. Με το που τελείωσε αυτή η μελέτη, θα προχωρήσει και το υπόλοιπο έργο. Τα χρήματα που δίνει το ΤΑΡ είναι περίπου 4 εκατομμύρια και θα πρέπει να βρεθούν και άλλα χρήματα από άλλο χρηματοδοτικό εργαλείο για να προχωρήσει και το υπόλοιπο έργο. Ευελπιστούμε πως θα ξεκινήσει την επόμενη τριετία».