Δήμος Καβάλας: Ενημέρωση λογιστών και ξενοδόχων για τις νέες ηλεκτρονικές υπηρεσίες

Συναντήσεις των παραγόντων της οικονομικής υπηρεσίας του Δήμου με τις διοικήσεις του συλλόγων Λογιστών Ελευθέρων Επαγγελματιών και Ξενοδόχων Καβάλας

Ο Δήμος Καβάλας, στο πλαίσιο της ανάπτυξης των ηλεκτρονικών υπηρεσιών προς τους πολίτες και της συνέργειας με τους επιχειρηματίες της πόλης μας, ξεκίνησε μια σειρά επαφών με επαγγελματικούς κλάδους που σχετίζονται άμεσα με την Οικονομική Υπηρεσία του Δήμου.

Ο Δήμος σε συνέχεια του εκσυγχρονισμού των παρεχόμενων ηλεκτρονικών υπηρεσιών, και μετά την επιτυχημένη αναδιοργάνωση του τμήματος ΤΑΠ και την άψογη συνεργασία με το σύλλογο Συμβολαιογράφων, προέβη την Τρίτη 8 Φεβρουαρίου 2022 σε συνάντηση με εκπροσώπους του διοικητικού συμβουλίου του Συλλόγου Λογιστών Ελευθέρων Επαγγελματιών Ν. Καβάλας, Δημήτρη Καρατσιόρα, Μαρία Καλογιώργη και Γιώργο Ρουσόπουλο, με σκοπό να τους παρουσιάσει το σχεδιασμό για την υλοποίηση ηλεκτρονικής πλατφόρμας υποβολής και αυτόματης εκκαθάρισης των δηλώσεων τελών ακαθαρίστων εσόδων και παρεπιδημούντων.

Ο αρμόδιος Αντιδήμαρχος Οικονομικών, Γιάννης Προμούσας και ο Προϊστάμενος της Διεύθυνσης Οικονομικών Υπηρεσιών του Δήμου Καβάλας, Γιάννης Χατζηκωνσταντίνου, παρουσίασαν στο διοικητικό συμβούλιο του συλλόγου, τον σχεδιασμό της νέας ηλεκτρονικής πλατφόρμας, η οποία αναμένεται να δοθεί σε παραγωγική λειτουργία το επόμενο δίμηνο και συμφωνήθηκε από κοινού να παρουσιαστούν οι δυνατότητες της πλατφόρμας αυτής σε όλους τους λογιστές πριν την παραγωγική έναρξη λειτουργίας της.

Παρόμοια συνάντηση συνεργασίας πραγματοποιήθηκε το πρωί της Τετάρτης 9 Φεβρουαρίου 2022 και με εκπροσώπους του διοικητικού συμβουλίου του Συλλόγου Ξενοδόχων Καβάλας, Αντώνη Μιτζάλη και Φώτη Πούλο, όπου και συζητήθηκαν οι διαδικασίες απλοποίησης έκδοσης διοικητικών πράξεων για την επωφέλεια των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων λόγω της ιδιαιτερότητας της εποχικής λειτουργίας τους.

Οι εκπρόσωποι των δύο κλάδων ενημερώθηκαν και για τον σχεδιασμό ενός ηλεκτρονικού συστήματος online ενημέρωσης των οικονομικών υποχρεώσεων επιχειρήσεων και δημοτών, όπου οι πολίτες θα μπορούν να ενημερώνονται για την ύπαρξη τυχόν οφειλών τους προς το Δήμο, παράλληλα με τη δυνατότητα να προχωρούν άμεσα στην πληρωμή τους μέσα από ένα ασφαλές και εύχρηστο τραπεζικό περιβάλλον.

Όλα τα παραπάνω, εντάσσονται σε ένα στοχευμένο σχεδιασμό της δημοτικής αρχής για τη συνολική ψηφιακή αναδιοργάνωση και εκσυγχρονισμό της Οικονομικής Υπηρεσίας του Δήμου μας ταυτόχρονα με την παροχή πληθώρας ηλεκτρονικών υπηρεσιών προς τους δημότες μας.