Μουσείο Βιοποικιλότητας Παγγαίου Όρους: Σημείο… αναφοράς για τα σχολεία του Δήμου Παγγαίου [φωτογραφίες]

Η σειρά των μαθητών και των μαθητριών του Δημοτικού Σχολείου Μελισσοκομείου να επισκεφτούν το Μουσείο, όπως και το Μουσείο Κέρινων Ομοιωμάτων του Θεόδωρου Κοκκινίδη-Οι στόχοι του προγράμματος

Το Μουσείο Βιοποικιλότητας Παγγαίου Όρους στη Μουσθένη και το Μουσείο Κέρινων Ομοιωμάτων του Θεόδωρου Κοκκινίδη στα Κηπιά έχουν γίνει… hot spots για τους μαθητές Δημοτικών Σχολείων του Δήμου Παγγαίου, στο πλαίσιο του δωρεάν εκπαιδευτικού προγράμματος επισκέψεων από μαθητές το οποίο υιοθέτησε ο Δήμος.

Σειρά είχαν οι μαθητές και οι μαθήτριες του Δημοτικού Σχολείου Μελισσοκομείου να επισκεφτούν τα Μουσεία, αποκομίζοντας γνώσεις και εμπειρίες τόσο για το Περιβάλλον όσο και για την Τέχνη των κέρινων ομοιωμάτων.

Οι στόχοι του εν λόγω εγχειρήματος είναι:

  • Η γνωριμία των νέων με το Παγγαίο Όρος, την ιστορία, τη Βιοποικιλότητα και τον γενικότερο πλούτο του, εμπλουτίζοντας τις γνώσεις τους
  • Η γνώση πως μπορούν να το προστατέψουν, καλλιεργώντας παράλληλα την περιβαλλοντική τους ευαισθησία και συνείδηση
  • Η επαφή με τον Παγγαιορίτη καλλιτέχνη, τα εξαιρετικά έργα του και την τέχνη της κατασκευής κέρινων ομοιωμάτων, αναπτύσσοντας τα ερεθίσματα τους

«Επισκέφθηκα σήμερα το Μουσείο Βιοποικιλότητας Παγγαίου Όρους στη Μουσθένη, το οποίο πλέον είναι επισκέψιμο εδώ και λίγες ημέρες. Συνάντησα δασκάλους και μαθητές από το Δημοτικό Σχολείο Μελισσοκομείου στο πλαίσιο του προγράμματος δωρεάν εκπαιδευτικών επισκέψεων των Δημοτικών Σχολείων του Δήμου μας στο Μουσείο Βιοποικιλοτητας Παγγαίου Όρους και στο Μουσείο Κέρινων Ομοιωμάτων του Θεόδωρου Κοκκινίδη. Το πρόγραμμα λειτουργεί άψογα. Όπως έχουμε ο αποδείξει, ο εκπαιδευτικός τομέας είναι από τις κύριες προτεραιότητές μας. Για να υπερασπιστούμε τα υπάρχοντα και να διεκδικήσουμε τα νέα οφείλουμε να γνωρίζουμε άριστα τον τόπο που ζούμε και το παρελθόν μας. Ευχαριστούμε την Κατερίνα Μυλωνά για την εθελοντική της πρωτοβουλία», αναφέρει ο Δήμαρχος Παγγαίου, Φίλιππος Αναστασιάδης στο μήνυμά του.