Διεθνής τηλεδιάσκεψη για την τουριστική αναπτυξιακή βιωσιμότητα της Θάσου

Στην τηλεδιάσκεψη συμμετείχαν εκπρόσωποι του Δήμου Θάσου, του Παγκόσμιου Οργανισμού Τουρισμού και της ICF

Ο Δήμος Θάσου, ο Παγκόσμιος Οργανισμός Τουρισμού και η ICF στο πλαίσιο της συνεργασίας τους για την τουριστικά αναπτυξιακή βιωσιμότητα της Θάσου πραγματοποίησαν την Τετάρτη 22/05/2024, την πρώτη τηλεδιάσκεψη με τη συμμετοχή της πρόσφατα ορισμένης Ομάδας Εργασίας.

Τα μέλη της Ομάδας Εργασίας, που έχουν συνθέσει οι εταίροι, επιλέχτηκαν συνειδητά ώστε με την ενεργή συμμετοχή τους να συμβάλλουν και να υποστηρίξουν την μετάβαση στη βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη του νησιού της Θάσου. Οι εταίροι παρουσίασαν το έργο και εξήγησαν τον ρόλο της Ομάδας Εργασίας, καθώς και τι αναμένεται από τη συμμετοχή τους.

Ο Δήμαρχος Θάσου, Ελευθέριος Κυριακίδης, χαιρέτησε την συνάντηση και ευχαρίστησε εγκάρδια τους συμμετέχοντες δηλώνοντας «απόλυτη εμπιστοσύνη στο έργο της “Τεχνικής Βοήθειας του Παγκόσμιου Οργανισμού Τουρισμού για την ανάκαμψη του τουρισμού της Θάσου” και στην ενίσχυση της εξωστρέφειάς της, με τη συμβολή της σύμπραξης των δυνάμεων του νησιού».

Ο Τεχνικός Συντονιστής του Παγκόσμιου Οργανισμού Τουρισμού, Patrick Fritz, δήλωσε: «Το κοινό μας έργο βασίζεται σε βασικά χαρακτηριστικά όπως η ενεργοποίηση των τοπικών φορέων, η συμμετοχή της κοινωνίας και η μακροπρόθεσμη προοπτική ανάπτυξης. Με τη συνεχή υποστήριξη όλων των εμπλεκόμενων φορέων, δημόσιων και ιδιωτικών, είμαστε στην ευχάριστη θέση να συμβάλλουμε στην προώθηση μιας μορφής τουρισμού που είναι βιώσιμη και ευθυγραμμισμένη με τις ανάγκες και τα συμφέροντα των κατοίκων της Θάσου».

Ο Επικεφαλής Τουρισμού της ICF, Νικόλαος Γκολφινόπουλος και συντονιστής της συνάντησης αναφέρθηκε στην εντατική εξέλιξη των δράσεων και στη σημαντικότητα της εκκίνησης της Ομάδας Εργασίας όπου σηματοδοτεί και εμπράκτως συνεργεί στο συντονισμό των τοπικών ενεργειών, με την συμμετοχή νευραλγικών εθνικών φορέων όπως το Υπουργείο Τουρισμού, την Περιφέρεια ΑΜ-Θ, και τoν EOT, αλλά και του ιδιωτικού τομέα όπως η Fraport και η Marketing Greece. Τόνισε επίσης πως: «Οι στόχοι της “Αξιολόγησης του Μάρκετινγκ” και της προάσπισης της “Κοινωνικής Αεϊφορείας” επιτυγχάνονται μέσω άμεσου διαλόγου με τους φορείς της Ομάδας Εργασίας που συστήσαμε, προάγοντας έτσι τις συνέργειες, την συμπεριληπτική διακυβέρνηση, και τον συντονισμό».