Αμυγδαλεώνας Καβάλας: Ζητάνε να κατατεθεί μηνυτήρια αναφορά για να αναγνωριστεί η ευθύνη του ΔΕΔΔΗΕ για τις διακοπές ρεύματος

Αναλυτικά το αίτημα του προέδρου της Κοινότητας Αμυγδαλεώνα, Δημήτρη Πουρσαϊτίδη προς τον Δήμο Καβάλας και τη ΔΕΥΑΚ

Αγανακτισμένοι είναι οι κάτοικοι του Αμυγδαλεώνα Καβάλας από τις διακοπές ρεύματος και δη από την τελευταία που κράτησε για επτά ώρες, με τον πρόεδρο της Κοινότητας Αμυγδαλεώνα, Δημήτρη Πουρσαϊτίδη να καταθέτει αίτημα προς τον Δήμο Καβάλας και τη ΔΕΥΑΚ «για να προστατέψουν τους πολίτες/καταναλωτές τους καταθέτοντας μηνυτήρια αναφορά για να αναγνωριστεί η ευθύνη του ΔΕΔΔΗΕ και παντός υπευθύνου».

Το αίτημα της Κοινότητας Αμυγδαλεώνα

Στις 5 Σεπτεμβρίου 2024 και ώρα 08:00 διακόπηκε ξαφνικά η παροχή ηλεκτρικού ρεύματος στην Κοινότητα Αμυγδαλεωνα χωρίς καμία προηγούμενη ενημέρωση από την πλευρά του ΔΕΔΔΗΕ, ούτε και υπήρχε κάποια ενημέρωση στην ιστοσελίδα της όπου εκεί ενημερώνει για τις προγραμματισμένες διακοπές ρεύματος.

Η διακοπή διήρκεσε για επτά ώρες περίπου προκαλώντας σημαντική ταλαιπωρία και ζημιές.

Η διακοπή ηλεκτροδότησης προκάλεσε ταυτόχρονα και τη διακοπή υδροδότησης καθ’ όλη τη διάρκεια των ωρών που διήρκεσε η διακοπή ρεύματος και σε συνδυασμό με τις υψηλές θερμοκρασίες δέχθηκα μεγάλο αριθμό κλήσεων απο αγανακτισμένους πολίτες και κυρίως απο άτομα που ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες και χρειάζονταν τεχνική αναπνευστική υποστήριξη, καθώς κινδύνευσαν απο αδυναμία λειτουργίας των συσκευών παροχής οξυγόνου.

Οι συχνές διακοπές ρεύματος επιφέρουν σημαντικές επιπτώσεις στους επαγγελματίες της περιοχής, όπως για παράδειγμα η καταστροφή ηλεκτρικού εξοπλισμού, η καταστροφή εμπορευμάτων, το κλείσιμο καταστημάτων και κυρίως θέτουν σε κίνδυνο την υγεία, σωματική ακεραιότητα και την ίδια τη ζωή κατοίκων της Κοινότητας Αμυγδαλεώνα που υποστηρίζονται από ιατρικό εξοπλισμό και μηχανήματα τα οποία τίθεται εκτός λειτουργίας όταν υπάρχει διακοπή ρεύματος.

Σύμφωνα με τον κώδικα καταναλωτών και τις ισχύουσες διατάξεις που διέπουν την προμήθεια ηλεκτρικής ενέργειας, ο ΔΕΔΔΗΕ υποχρεούται να ενημερώνει τους καταναλωτές για προγραμματισμένες διακοπές ρεύματος και να λαμβάνει τα αναγκαία μέτρα για την απρόσκοπτη παροχή ηλεκτρικής ενέργειας.

Η αιφνίδια διακοπή ρεύματος χωρίς ενημέρωση συνιστά παράβαση των συμβατικών και νομικών υποχρεώσεων του ΔΕΔΔΗΕ και προκαλεί αναιτιολόγητα προβλήματα στους καταναλωτές.

Για τους ανωτέρω λόγους αιτούμαστε ο Δήμος/ΔΕΥΑ Καβάλας να προστατέψουν τους πολίτες/καταναλωτές τους καταθέτοντας μηνυτήρια αναφορά για να αναγνωριστεί η ευθύνη του ΔΕΔΔΗΕ και παντός υπευθύνου για τη διακοπή ρεύματος χωρίς ενημέρωση.