Οκορονοϊός «ήρθε» για να αλλάξει τις ζωές μας· την καθημερινότητα, τον τρόπο με τον οποίο επικοινωνούμε, δουλεύουμε, διασκεδάζουμε και, εννοείται, τον τρόπο με τον οποίο θα κάνουμε διακοπές. Με το επικείμενο «άνοιγμα» των ξενοδοχειακών μονάδων, οι αλλαγές που θα πρέπει να εφαρμοστούν θα είναι πολλές.
Βάσει του πλήρους σχεδίου πρωτοκόλλου λειτουργίας για τα ξενοδοχεία, οι απαιτήσεις και οι ανάγκες στην παροχή πρωινού πρέπει να προσαρμοστούν στα νέα δεδομένα μετά την πανδημία. Επιβάλλεται η βελτίωση των υπηρεσιών υγιεινής, απαιτείται η μεγιστοποίηση της εξυπηρέτησης στα δωμάτια (Room Service) και συνιστάται η παροχή προ-συσκευασμένων γευμάτων.
Οι δεκατρείς επιλογές του καινοτόμου πρωινού «Kalimera» προσφέρουν στους επισκέπτες ένα απολαυστικό πρωινό το οποίο περιλαμβάνει όλες τις μοναδικές γεύσεις της τοπικής κουζίνας, αλλά και όλη εκείνη την αύρα που αποπνέει η παραδοσιακή ελληνική φιλοξενία.
Με την επιλογή του πρωινού «Kalimera» επιτυγχάνονται:
- Η αποφυγή συνωστισμού
- Ο περιορισμός επαφής με τους πελάτες
- Η εξυπηρέτηση στο δωμάτιο
- Η μείωση πάγιων λειτουργικών εξόδων της επιχείρησης
- Η εξοικονόμηση εξόδων για τη διαμόρφωση του χώρου εστιατορίου
- Η πιστοποιημένη ποιότητα
- Οι ικανοποιημένοι πελάτες
- Οι θετικές κριτικές στις διαδικτυακές πλατφόρμες
To «Kalimera Breakfast» που ξεκίνησε από τα τουριστικά καταλύματα της Καβάλας και της ευρύτερης περιοχής διατίθεται τώρα και πανελλαδικά! Και μπορεί να είναι η λύση που θα «σώσει» το πρωινό στα ξενοδοχεία αυτό το καλοκαίρι…