Ως «δεκαήμερο παθών» για τη Δημοτική Επιχείρηση Ύδρευσης και Αποχέτευσης (ΔΕΥΑ) Καβάλας χαρακτηρίζει ο πρόεδρός της Νίκος Ξανθόπουλος το διάστημα από τις 5 Ιανουαρίου μέχρι και σήμερα, μιας και λόγω των ακραίων καιρικών φαινομένων που επικράτησαν στην περιοχή, οι άνθρωποι της Επιχείρησης κλήθηκαν να διαχειριστούν πάνω από 400 περιστατικά που έχρηζαν άμεσης επέμβασης.
Με ανάρτησή του στον προσωπικό του λογαριασμό στο facebook, ο κ. Ξανθόπουλος ευχαριστεί όλους όσους συνέδραμαν με κάθε τρόπο στην αντιμετώπιση αυτών των περιστατικών. Το κείμενό του συνοδεύεται και από χαρακτηριστικές φωτογραφίες.
Η ανάρτηση Ξανθόπουλου
«Δεκαήμερο παθών επιφύλαξε η Αριάδνη για την ΔΕΥΑ Καβάλας, αφού από την προπερασμένη Πέμπτη παραμονή των Θεοφανείων μέχρι και σήμερα το προσωπικό της προσπάθησε, μόχθησε, δοκιμάστηκε και ήταν παρών σε περισσότερα από 400 περιστατικά στο Δήμο Καβάλας, από τα οποία 70 περίπου αφορούσαν σπάσιμο σε ορθούς, υδροστόμια και πυροσβεστικούς κρουνούς. Στην πρώτη γραμμή τα συνεργεία της ύδρευσης, αντλιοστασίων και υδρομετρητών που με επικεφαλής τους προϊσταμένους τους Σταύρο Μπασάκη, Βασίλη Χρονόπουλο και Πέτρο Μιχαηλίδη πάλεψαν από την νύχτα, στην νύχτα και νομίζω πως τελικά τους αξίζει η αναγνώριση για την υπεράνθρωπη προσπάθεια. Είμαι υπερήφανος που αποτελώ μέρος αυτής της ομάδας και ζω αυτές τις στιγμές προσφοράς μαζί τους. Χαίρομαι με τις χαρές τους και στεναχωριέμαι με τις λύπες τους, αλλά τελικά τα καταφέρνουμε. Βλέπουμε μπροστά και προχωράμε, πέφτουμε πρόσκαιρα, αλλά αμέσως σηκωνόμαστε, στυλωνόμαστε στα πόδια μας και εξακολουθούμε. Ευχαριστώ επίσης τον Αντιδήμαρχο Ποιότητας Ζωής, Ζήση Μπόνια, το προσωπικό της, τα μέσα επικοινωνίας, που με την εικόνα τους μας βοηθούσαν, το προσωπικό τους, την Αστυνομία, την Πυροσβεστική, αλλά κυρίως τους Καβαλιώτες και τις Καβαλιώτισσες για την ενθάρρυνση, το κουράγιο, την δύναμη, τον καλό λόγο, το φιλικό χτύπημα στην πλάτη, αυτούς τους απίθανους ανθρώπους που μας στέκονταν κοντά και μας κάναν να επιχειρούμε πράγματα πάνω από τις δυνάμεις μας. Αυτήν την ΔΕΥΑΚ θέλουμε, αυτό το προσωπικό μας αξίζει. Σας ευχαριστώ όλους, κλείνουμε τις πληγές και προχωράμε. Συγνώμη για τα λάθη και τις παραλείψεις, μαθαίνουμε, γινόμαστε καλύτεροι για την επόμενη φορά».