Άμεσα αντανακλαστικά: Κάγκελα στην επικίνδυνη «γέφυρα» της Καλαμίτσας μετά από το δημοσίευμα του KAVALA POST

Δηλώσεις της Ευαγγελίας Δρακονάκη - Έρχεται και 5ψήφιο νούμερο άμεσης επικοινωνίας των πολιτών με τον δήμο Καβάλας

Το βράδυ του Σαββάτου 8 Ιουλίου 2017, το KAVALA POST επεσήμανε ένα σημείο-παγίδα στην ακτή της Καλαμίτσας, καλώντας τους αρμόδιους -τον δήμο Καβάλας εν προκειμένω- να δράσουν άμεσα προτού συμβεί κάποιο ατύχημα (διαβάστε το ρεπορτάζ εδώ). Ο λόγος για τη «γέφυρα» που έχει δημιουργηθεί επάνω από τον αγωγό ομβρίων υδάτων που βρίσκεται στη δυτική άκρη της πλαζ, ένα σημείο από το οποίο καθημερινά περνούν εκατοντάδες λουόμενοι (ανάμεσά τους και πολλά παιδιά!) και όλα αυτά χωρίς να υπάρχει προστατευτικό κάγκελο που θα ήταν ικανό να «συγκρατήσει» μια ενδεχόμενη πτώση και να προλάβει το «κακό»…

Σχεδόν… 48 ώρες μετά (!) οι Τεχνικές Υπηρεσίες του δήμου Καβάλας έπραξαν αυτό που έπρεπε! Συγκεκριμένα, κατόπιν πρωτοβουλίας της εντεταλμένης συμβούλου της δημάρχου για τεχνικά ζητήματα που άπτονται της καθημερινότητας Ευαγγελία Δρακονάκη, τα συνεργεία των Τεχνικών Υπηρεσιών τοποθέτησαν το πρωί της Δευτέρας 11 Ιουλίου 2017 κάγκελα στο σημείο, δημιουργώντας έτσι ένας ασφαλές «πέρασμα» για τους πολίτες.

Μιλώντας στο KAVALA POST, η κ. Δρακονάκη υπογράμμισε πως «ήταν μια παρέμβαση προς τη σωστή κατεύθυνση», συμπληρώνοντας: «Μόλις είδαμε το θέμα, αμέσως πήραμε την πρωτοβουλία να παρέμβουμε, αφού όντως ενδεχόμενα θα μπορούσε να σημειωθεί κάποιο δυσάρεστο περιστατικό. Καλούμε τους πολίτες να επισημαίνουν τα όσα οι ίδιοι παρατηρούν καθημερινά και, όπου αυτό είναι δυνατό, εμείς θα παρεμβαίνουμε».

Έρχεται και 5ψήφια «γραμμή» εξυπηρέτησης πολιτών

Η κ. Δρακονάκη μάς είπε επίσης ότι ο δήμος ήδη σχεδιάσει να θέσει σε άμεση λειτουργία μια 5ψήφια «γραμμή» επικοινωνίας με τους πολίτες. Καλώντας σε αυτήν οι δημότες της Καβάλας θα μπορούν να έχουν μια αμεσότερη και πιο εύκολη επικοινωνία με υπάλληλο του δήμου ο οποίος θα καταγράφει το πρόβλημά τους και θα φροντίζει αυτό να φτάσει στα… αυτιά που πρέπει, δηλαδή στην ανάλογη υπηρεσία.

«Το νούμερο μάς έχει ήδη δοθεί, μένει να ρυθμιστούν κάποιες τελικές λεπτομέρειες σε ό,τι αφορά το πλαίσιο της οργάνωσης της γραμμής και, καλώς εχόντων των πραγμάτων, αυτή θα ενεργοποιηθεί και θα δοθεί προς χρήση προς όλους τους πολίτες εντός του καλοκαιριού», σημείωσε η κ. Δρακονάκη.