Ο δήμος Καβάλας απέκτησε μια σύγχρονη διαδικτυακή πύλη-Επίσημη παρουσίαση του νέου site

Νέα εποχή στην επικοινωνία με τον δήμο Καβάλας-Θα παρέχεται η δυνατότητα επίσημης αναφοράς των προβλημάτων που εντοπίζουν οι πολίτες και να βλέπουν τις οικονομικές τους υποχρεώσεις προς τον δήμο

Το μεσημέρι της Παρασκευής ο αντιδήμαρχος Ψηφιακών Υπηρεσιών του δήμου Καβάλας μαζί με τον Διευθυντή Προγραμματισμού Ανάπτυξης και Ψηφιακών Υπηρεσιών, καθώς και τους εκπροσώπους της εταιρίας Nortech, παρουσίασαν σε συνέντευξη Τύπου τη νέα, σύγχρονη καινοτόμα ιστοσελίδα του δήμου που θα δίνει την δυνατότητα στους δημότες να επικοινωνούν μαζί του.

Ο αντιδήμαρχος Δημοσθένης Τουλκίδης ανέφερε για τη νέα ιστοσελίδα του δήμου ότι «ως αντιδήμαρχος των ψηφιακών υπηρεσιών του δήμου Καβάλας θεωρώ ότι είναι μια μέρα μεγάλης ικανοποίησης, γιατί κάτι που συζητούσαμε για πολύ καιρό είναι πλέον πραγματικότητα. Ως διοίκηση ενός μεγάλου δήμου και με τη ιδιότητά μου την επαγγελματική ως μηχανικός πληροφορικής, έχω την μεγάλη χαρά να παρουσιάσω επιτέλους μία αρτιότατη ιστοσελίδα του δήμου.

»Μια σελίδα πολύ σύγχρονη με νέες υπηρεσίες και νέα λειτουργικότητα, που αξίζει και στον δήμο Καβάλας και είναι πια επαρκής για τα χρόνια που ζούμε. Θα είναι μια ιστοσελίδα που θα δώσει άλλη πνοή στην επικοινωνία των πολιτών με τον δήμο. Δεν μπορώ να πω πως πρόκειται για καινοτομίες για το 2017, όμως είναι κάτι καινοτόμο για την διοίκηση του δήμου και μας έλλειπε για πολύ καιρό.

»Έχουμε ένα site το οποίο λειτουργεί και εμφανίζεται σωστά σε όλες τις συσκευές και θα δώσει τη δυνατότητα από ‘μας και μετά στη νεώτερη γενιά έναν νέο τρόπο επικοινωνίας και ένα επίσημο βήμα σ’ αυτούς που στα κοινωνικά δίκτυα εδώ και καιρό έχουν δημιουργήσει ομάδες και σελίδες προσπαθώντας να εκφράσουν και να επικοινωνήσουν τα προβλήματά τους προς τη διοίκηση του δήμου Καβάλας.

»Το site εκτός από τις πληροφορίες που θα προσφέρει στους δημότες, θα προσφέρει και υπηρεσιακές πληροφορίες, συνεχίζοντας και αναβαθμίζοντας την προηγούμενη κατάσταση, αλλά θα παρέχει και καινούργιες υπηρεσίες, όπως της αναφοράς προβλημάτων προς τον δήμο. Η λειτουργία αυτή έχει μεγάλη διαφορά και είναι διαφορετική από τις τυπικές διαδικασίες αναφοράς προβλημάτων μέσω κοινωνικών δικτύων ή τηλεφώνων διότι κατ’ ουσία αποτελεί μια επίσημη αίτηση της αναφοράς του προβλήματος στον δήμο, η οποία θα δρομολογείται αρμοδίως στο τμήμα το οποίο θα την αναλάβει για να την διεκπεραιώσει. Άρα το αίτημα θα έχει αρχή, μέση και τέλος από την ώρα που θα εισαχθεί στην διαδικασία και την διοίκηση του δήμου μέχρι την ώρα που θα παραδοθεί με επιτυχία.

»Πέραν αυτών το site έχει μια αρχιτεκτονική που θα του επιτρέψει να προσφέρει προστιθέμενη αξία και υπηρεσίες από δω και μετά, υπηρεσίες που δεν τις έχουμε καν ακόμα σκεφτεί, παρέχοντας ανοιχτά δεδομένα για διάφορες πληροφορίες της πόλης. Έχει τη δυνατότητα να προσφέρει διασύνδεση με άλλα συστήματα λογιστικής διαχείρισης του δήμου που θα μπορεί δυνητικά ο δημότης να μπαίνει ο ίδιος και να βλέπει τις οικονομικές του υποχρεώσεις χωρίς να αναγκάζεται να έρχεται στον δήμο για τέτοιες πληροφορίες.

»Αυτές και άλλες πληροφορίες θα δώσουν στη ιστοσελίδα μια μεγάλη διάρκεια ζωής. Είναι με τέτοιο τρόπο φτιαγμένη ώστε θα μπορεί πάντα να ενημερώνεται και να είναι σύγχρονη και ωφέλιμη για τους δημότες της πόλης. Είμαι πολύ περήφανος που έχουμε ένα site αυτής της τεχνολογίας και όψης για τον δήμο μας, γιατί δε μας αξίζει τίποτα λιγότερο», σημείωσε ο κ. Τουλκίδης.

Στην αναφορά του για το ίδιο θέμα ο Διευθυντής Προγραμματισμού  Ανάπτυξης και Ψηφιακών Υπηρεσιών Χαράλαμπος Παπαδόπουλος παρουσίασε αναλυτικά την λειτουργία της ιστοσελίδας τονίζοντας ότι ο στόχος της νέας αυτής ιστοσελίδας είναι να μπορέσουν οι πολίτες να μπουν στον χώρο των υπηρεσιών, πάντα στο πλαίσιο της νομοθεσίας. Εξήγησε επίσης ότι για να ολοκληρωθεί το site χρειάστηκαν 10 μήνες δουλειάς και το κόστος της φτάνει τις 22.000 ευρώ περίπου. Η δε επικοινωνία του πολίτη για την ιστοσελίδα μπορεί να γίνε καλώντας στον πενταψήφιο αριθμό 15451.

Για τη νέα ιστοσελίδα μίλησε και ο εκπρόσωπος της εταιρείας Nortech Οδυσσέας Τριαντάφυλλος ο οποίος τόνισε ότι «το εγχείρημα μάς κέντρισε το ενδιαφέρον αφού ήταν έργο που αφορούσε την περιοχή την οποία ζούμε. Θέλαμε να φτιάξουμε ένα καλαίσθητο και λειτουργικό site. Παράλληλα, εκεί που επικεντρωθήκαμε είναι να φτιάξουμε μια πλατφόρμα η οποία να μπορέσει να φιλοξενήσει τις υπηρεσίες, αυτές οι οποίες τέθηκαν ως προδιαγραφές. Είδαμε ότι η πλατφόρμα αυτή έπρεπε να υποστηρίξει και άλλες λειτουργίες. Έχουμε αρκετά μεγάλη τεχνογνωσία και θεωρούμε ότι θα μπορέσουμε να ανταπεξέλθουμε σε οποιαδήποτε πρόκληση που θα προκύψει στο μέλλον».

[ επισκεφθείτε την ανανεωμένη σελίδα του δήμου Καβάλας πατώντας εδώ ]