AQUA BLUE: Ποια είναι η «ταυτότητα» του νέου… θαμώνα του λιμανιού της Καβάλας

Πότε πιάνει δουλειά και ποιο είναι το ιστορικό του πλοίου της Sea Jets το οποίο θα αντικαταστήσει το ΕΞΠΡΕΣ ΠΗΓΑΣΟΣ της Helenic Seaways στη γραμμή Λαύριο-Ψαρά-Μεστά Χίου-Άγιος Ευστράτιος-Λήμνος-Καβάλα

Τα ακτοπλοϊκά δρώμενα αλλάζουν ραγδαία και οι εξελίξεις τρέχουν. Κι αυτό επιβεβαιώνεται από την είδηση πως το νέο πλοίο στη γραμμή Λαύριο-Ψαρά-Μεστά Χίου-Άγιος Ευστράτιος-Λήμνος-Καβάλα, θα είναι το AQUA BLUE.

Πιο συγκεκριμένα, φαίνεται πως μετά από 3 χρόνια ουσιαστικής παρουσίας της Hellenic Seaways στην άγονη γραμμή του Λαυρίου και του πλοίου ΕΞΠΡΕΣ ΠΗΓΑΣΟΣ κάπου εδώ ολοκληρώνεται, καθώς ύστερα από διαγωνισμό ο οποίος κηρύχθηκε από το ΥΕΝ η Hellenic Seaways «έχασε το παιχνίδι» μετά από πιο συμφέρουσες προτάσεις και προσφορές που έπεσαν στο τραπέζι, όπως αυτή της Sea Jets.

Η «άνιση μάχη» της πρώτης με την SEA JETS ήταν αποτέλεσμα των πολλών και ανεξήγητων καθυστερήσεων το φετινό καλοκαίρι του ΕΞΠΡΕΣ ΠΗΓΑΣΟΣ από το Λαύριο, αλλά και η μικρή χωρητικότητα του πλοίου που δυστυχώς, λόγω της πάρα πολύ αυξημένης επιβατικής κίνησης, στάθηκε σημαντικό εμπόδιο, προκαλώντας έντονες διαμαρτυρίες για την αντικατάσταση με ένα πιο μεγάλο πλοίο.

Έτσι λοιπόν από 1/1/19 μέχρι και 31/10/19 το νέο πλοίο της άγονης γραμμής του Λαυρίου θα είναι το πλήρως αναγεννημένο και ανακαινισμένο σκαρί της Sea Jets, ΑQUA BLUE.

Το ΕΞΠΡΕΣ ΠΗΓΑΣΟΣ θα παραμείνει μέχρι και τις 31/10/18 στη γραμμή την οποία εξυπηρετεί μέχρι τώρα, οπότε και θα λήξει η σύμβαση. Το μέλλον του πλοίου είναι άγνωστο, καθώς έχουν ακουστεί πολλά σενάρια για άλλες γραμμές, αλλά και το σενάριο της πώλησης.

Η «ταυτότητα» του AQUA BLUE

Το AQUA BLUE είναι το θρυλικό πρώην IERAPETRA L. το οποίο κατέπλεε στην Καβάλα όταν φορούσε τα σινιάλα της ΑΝΕΚ για κάποια αντικατάσταση το 2009. Τo πλοίο ύστερα από μια ριζική ανακαίνιση, θα αναβιώσει τη γραμμή από τη Θεσσαλονίκη και θα τη συνδέσει με τις Σποράδες, τις Κυκλάδες και το Ηράκλειο της Κρήτης. Το σενάριο το οποίο παιζόταν ήταν να πάει στη γραμμή του Ρεθύμνου, αλλά φαίνεται πως κάτι τέτοιο δεν ευδοκίμησε.

Τα τεχνικά χαρακτηριστικά του πλοίου

  • Χώρα Ναυπήγησης: Iαπωνία Kanda Zosensho K.K, Japan
  • Έτος ναυπήγησης: 1975/1995
  • Mήκος: 137,01 m
  • Πλάτος: 22,0 m
  • Βύθισμα: 5,58 m
  • Ταχύτητα: 22 κόμβοι {μέγιστη}/υπηρεσιακή 20 κόμβοι
  • Επιβατική ικανότητα: 478/827/1.300
  • Μεταφορική ικανότητα: 104/400
  • Μηχανές: 2* Pielstick 16PC2-5V400
  • Σημαία: Greek /Ελληνική
  • Νηολόγιο: Πειραιάς

*Πηγή: Kavala Port News