ΔΕΥΑΚ: «Φουσκωμένοι» λογαριασμοί στους Φιλίππους παρά τις αλλεπάλληλες διακοπές. Αγανακτισμένοι κάτοικοι!

Χρεώσεις υψηλότερες των αναμενομένων «εμφανίστηκαν» σε αρκετά σπίτια της περιοχής με αποτέλεσμα να διαμαρτύρονται οι καταναλωτές

Από τις αρχές του τρέχοντος έτους και ιδιαίτερα από την άνοιξη και μετά, ο πρώην Δήμος Φιλίππων «ταλαιπωρήθηκε» αρκετά από τις συχνές, σχεδόν σε καθημερινή βάση κατά περιόδους, διακοπές υδροδότησης. Το πρόβλημα κορυφώθηκε στις αρχές του καλοκαιριού με την υπομονή των κατοίκων να φτάνει στα όριά της με κάθε νέο «κρούσμα».

Για το ζήτημα πραγματοποιήθηκαν συσκέψεις, έγιναν παραστάσεις διαμαρτυρίας, αναφορές ακόμα και στην Εισαγγελία, ενώ μόλις πριν από τον Δεκαπενταύγουστο ο Δήμος Καβάλας ότι μεγάλο μέρος του προβλήματος ύδρευσης στην περιοχή οφείλονταν στο ότι «κάποιος» είχε… ανοίξει τις βάνες στα «Βρυσάκια» με αποτέλεσμα να «χάνεται» η μισή ποσότητα νερού της γεώτρησης! [διαβάστε σχετικά εδώ].




Εδώ και λίγες μέρες, η Δημοτική Επιχείρηση Ύδρευσης και Αποχέτευσης (ΔΕΥΑ) Καβάλας μοιράζει στα σπίτια των Φιλίππων τους λογαριασμούς του νερού, με πολλούς κατοίκους να διαμαρτύρονται έντονα και να τους θεωρούνε «φουσκωμένους», δεδομένης της κατάστασης των τελευταίων μηνών.

Αναγνώστης του KAVALA POST μάς έστειλε προς δημοσίευση τον δικό του λογαριασμό ο οποίος, κατά τα λεγόμενά του, παρουσιάζει χρεώσεις αρκετά υψηλότερες σε σχέση με αντίστοιχο διάστημα πέρυσι: