ΔΕΥΑΚ προς καταναλωτές: Επικαιροποίηση των στοιχείων σας ή διακοπή υδροδότησης!

Σημαντική ενημέρωση από την Επιχείρηση που -επιτέλους- ενημερώνει το Μητρώο της και παράλληλη μείωση κατά 70% της εγγύησης για την υπογραφή συμβολαίου - Διαβάστε αναλυτικά τι πρέπει να κάνετε

Χρόνια τώρα, το Μητρώο των πελατών της Δημοτικής Επιχείρησης Ύδρευσης και Αποχέτευσης Καβάλας παρέμενε ανενημέρωτο, με ιδιοκτήτες ακινήτων να έχουν φύγει από τη ζωή, με ιδιοκτησίες να έχουν «αλλάξει» χέρια και με τα συμβόλαια πολλών καταναλωτών με την επιχείρηση να είναι «στον αέρα».

Η νέα Διοίκηση της ΔΕΥΑΚ αποφάσισε -επιτέλους- να προχωρήσει σε ενημέρωση του Μητρώου της και να υπογράψει εκ νέου συμβόλαια με τους «πραγματικούς» πελάτες της, τόσο για λόγους νομιμότητας όσο και για λόγους πρακτικότητας.

Στο πλαίσιο αυτό, καλεί όλους τους πελάτες της να προσκομίσουν μέχρι τις 28 Φεβρουαρίου 2020 τα στοιχεία τους και να υπογράψουν εκ νέου συμβόλαια που θα είναι σε ισχύ. Ειδάλλως, η παροχή του νερού θα «κόβεται».




Παράλληλα, η Διοίκηση ανακοίνωσε και την κατά 70% μείωση της εγγύησης που απαιτείται για την υπογραφή συμβολαίου, με το ποσό που απαιτείται να διαμορφώνεται πλέον από τα 100 ευρώ στα 30 ευρώ.

Ακολουθεί το πλήρες κείμενο της ανακοίνωσης της ΔΕΥΑΚ που περιέχει σημαντική ενημέρωση προς όλους τους Καβαλιώτες:

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ: Επικαιροποίηση στοιχείων καταναλωτών

Με σκοπό την επικαιροποίηση του μητρώου καταναλωτών της ΔΕΥΑΚ, όλοι οι καταναλωτές που δεν έχουν μέχρι σήμερα δηλώσει τα πλήρη και ακριβή στοιχεία τους στη ΔΕΥΑΚ θα πρέπει να το κάνουν μέχρι 28 Φεβρουαρίου 2020. Τα απαραίτητα στοιχεία είναι τα εξής:

  1. Ονοματεπώνυμο ιδιοκτήτη ή χρήστη του υδροδοτούμενου ακινήτου
  2. Όνομα πατέρα
  3. Διεύθυνση ακινήτου
  4. Α.Φ.Μ. και Α.Δ.Τ.
  5. Τηλέφωνο και email (αν υπάρχει) για επικοινωνία με τη ΔΕΥΑΚ.

Τα στοιχεία αυτά μπορούν να δηλωθούν με τα παρακάτω δικαιολογητικά:

Ιδιοκτήτες των υδροδοτούμενων ακινήτων

  1. Αντίγραφο του τελευταίου λογαριασμού
  2. Αντίγραφο του εντύπου Ε9
  3. Φωτοαντίγραφο και των δύο όψεων της αστυνομικής ταυτότητας

Ενοικιαστές (χρήστες) των υδροδοτούμενων ακινήτων

  1. Αντίγραφο του τελευταίου λογαριασμού
  2. Αντίγραφο του ενοικιαστηρίου (από το TAXIS) ή αποδεικτικό δωρεάν παραχώρησης
  3. Φωτοαντίγραφο και των δύο όψεων της αστυνομικής ταυτότητας

συνοδευόμενα και στις δύο περιπτώσεις με τα στοιχεία επικοινωνίας.

Ο καταναλωτής μπορεί να υποβάλλει τα δικαιολογητικά αυτά με τους εξής τρόπους:

  1. Ο ίδιος ή εκπρόσωπός του στα γραφεία της ΔΕΥΑΚ στη Δημοτική Αγορά, στο Περιγιάλι – Αγ. Τρύφωνα 14 ή στο γραφείο των Κρηνίδων.
  2. Με ηλεκτρονική αλληλογραφία στη διεύθυνση [email protected]

Επισημαίνεται ότι καταναλωτές που δεν έχουν καταβάλει μέχρι σήμερα την προβλεπόμενη εγγύηση έναντι κατανάλωσης, θα κληθούν κατά την εκκαθάριση των δηλώσεών τους να την καταβάλουν. Η εγγύηση για τους καταναλωτές αυτούς και για το διάστημα μέχρι 28 Φεβρουαρίου 2020 και μόνο, θα είναι μειωμένη κατά 70% από την ισχύουσα, δηλαδή 30€.

Οι καταναλωτές που δεν θα υποβάλουν τα παραπάνω δικαιολογητικά μέχρι τις 28 Φεβρουαρίου 2020, κινδυνεύουν με διακοπή της υδροδότησης, αφού δεν θα υπάρχει πλέον συμβόλαιο υδροληψίας σε ισχύ.