Επώνυμη καταγγελία για «μεγάλη και ανούσια ταλαιπωρία» ασθενή στο Νοσοκομείο της Καβάλας

Ο καταγγέλλων περιγράφει βήμα βήμα την «περιπέτειά» του για μια επέμβαση ρουτίνας και ζητάει να αποδοθούν ευθύνες στους ιθύνοντες

Σε μια επώνυμη καταγγελία-διαμαρτυρία προέβη ένας Καβαλιώτης, με αφορμή την «περιπέτειά» του στο Νοσοκομείο της Καβάλας, στο οποίο κατέφυγε για μια επέμβαση ρουτίνας και συγκεκριμένα για αφαίρεση αμυγδαλών.

Σύμφωνα με τον καταγγέλλοντα Δημήτρη Χαραλαμπίδη τόσο η συμπεριφορά του νοσηλευτικού προσωπικού όσο και η διαδικασία «μόνο αξιοπρεπής δεν θα μπορούσε να χαρακτηριστεί», όπως αναφέρει ο ίδιος, περιγράφοντας βήμα βήμα το περιστατικό και ζητάει να αποδοθούν ευθύνες σε εκείνους που τους αναλογούν, ενώ αναφέρει ότι θα ενημερώσει εγγράφως και τον νέο διοικητική του Νοσοκομείου για το περιστατικό.

Η καταγγελία του Δημήτρη Χαραλαμπίδη

Αξιότιμοι κύριοι,

Ευελπιστώ στη δέουσα προσοχή σας για να σας μεταφέρω ένα σοβαρό παράπονοκαταγγελία που αφορά το Νοσοκομείο της Καβάλας.

Μετά από 3μηνη αναμονή στα Μητρώα του Γ.Ν.Κ. προκειμένου να εγχειριστώ για αμυγδαλεκτομή, κατά τη διάρκεια της οποίας ουδείς με ενημέρωσε σχετικά με τις αναγκαίες ιατρικές εξετάσεις, τελικά προγραμματίστηκε η εισαγωγή μου στην κλινική ΩΡΛ για την 25/02/2020. Μετά λοιπόν από την παραμονή μου καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας, όπου σημειωτέον κάνεις ιατρός δεν με επισκέφθηκε, την 26/02/2020 έγινε η εισαγωγή μου στο χειρουργείο.

Η διαδικασία της εισαγωγής μόνο αξιοπρεπής δεν θα μπορούσε να χαρακτηριστεί, κατά την άποψη του γράφοντος, αλλά αυτό ενέχει και το στοιχείο της σχετικότητας. Κατά τη διάρκεια της παραμονής μου στο χειρουργείο, διαπιστώθηκε ότι είχα υψηλή πίεση, η οποία οφείλεται στο άγχος που μου δημιούργησε η νοσηλεύτρια η οποία αδιαφόρησε στις συστάσεις μου, σχετικά με την ιδιαιτερότητα της φλεβικής δομής του χεριού μου (κινητές φλέβες), με αποτέλεσμα να αποδείξει την ανεπάρκειά της σχετικά με τα καθήκοντά της, καθώς η διαδικασία ήταν ιδιαίτερα επίπονη και χρονοβόρα.

Εν συνεχεία, η αναισθησιολόγος μου είπε ότι μου χορηγήθηκε ηρεμιστικό, πράγμα που αμφιβάλλω για την ορθότητα του, δεδομένου ότι σίγουρα δεν αντέδρασε ο οργανισμός μου έτσι και με συνοπτικές διαδικασίες εισηγήθηκε την ακύρωση του χειρουργείου, προτείνοντάς μου να κάνω πρόσθετες καρδιολογικές εξετάσεις, φυσικά σε ιδιώτη ιατρό, καθότι όπως μου είπε, σιγά μη βρω διαθέσιμο ραντεβού σε Νοσοκομειακό ιατρό. Εδώ να σημειώσω ότι η ηλικία μου είναι 35 ετών, χωρίς κανένα απολύτως σύμπτωμα καρδιολογικής πάθησης ή σύμπτωμα υπέρτασης.

Όταν λοιπόν ανέβηκα στον θάλαμο, η νοσηλεύτρια υπηρεσίας μού χορήγησε όντως ηρεμιστικό και παίρνοντάς μου την πίεση διαπίστωσε ότι είχε επανέλθει στα φυσιολογικά.

Έτσι, ζήτησα να υπογράψω προκειμένου να φύγω, καθώς δεν υπήρχε λόγος να παραμείνω κατασπαταλώντας και την υπόλοιπη ημέρα μου εκεί. Όταν της ανέφερα ότι η όλη αντιμετώπιση ήταν με τον πιο μετριοπαθή χαρακτηρισμό απαράδεκτη και ότι καλά κάνει ο κόσμος και τα δημοσιοποιεί στα ΜΜΕ όλα αυτά, με μια κίνηση νευρική, μάζεψε τις εξετάσεις μου και δε με άφησε ούτε καν να δω τα ονόματα όσων είχαν υπογράψει σε αυτές (συγκεκριμένα, ήθελα να δω το όνομα της αναισθησιολόγου). Όταν, δε, της ανέφερα ότι το πρότερο επάγγελμά μου είναι δημοσιογράφος, τρομοκρατήθηκε και μου είπε επί λέξει και σε ανεβασμένο τόνο ότι «θα έπρεπε να ντρέπεσαι, εμείς εξυπηρετούμε τόσο κόσμο και εσύ μας μιλάς για κανάλια επειδή η δική σου πίεση ανέβηκε;».

Εν κατακλείδι, θεωρώ την όλη αντιμετώπιση του περιστατικού ως απαράδεκτη και θα επιθυμούσα τα εξής:

  • την άμεση ενημέρωση του Διοικητή του Γ.Ν.Κ., στον οποίο πρόκειται να καταθέσω άμεσα ενυπόγραφη διαμαρτυρία σχετικά με τα προαναφερθέντα
  • τη δημοσιοποίηση του θέματος με την αρμόζουσα προσοχή που επιβάλλεται από τις περιστάσεις όχι μόνον για τη δική μου περίπτωση, αλλά και για περιπτώσεις ανεπάρκειας και άλλων κλινικών και Εξωτερικών Ιατρείων του Νοσοκομείου (Καρδιολογικής, Οφθαλμολογικό, Ορθοπαιδικό, ΤΕΠ, Πνευμονολογικό, Ακτινολογικό), καθώς και σοβαρότατες ελλείψεις του Νοσοκομείου σε υλικό και τεχνικό εξοπλισμό (αναλώσιμα και ανθρώπινο δυναμικό)
  • την αναζήτηση ευθυνών για το ποιος ευθύνεται για τη δεδομένη κατάσταση, παρακαλώντας παράλληλα για την άμεση ενημέρωση και παρέμβαση του επόπτη Υγείας της 3ης Υ.Π.Ε. και κατ’ επέκταση του υπουργείου Υγείας