Σμαράγδος Κρεμύδας: Ο Πολιτισμός μιας χώρας φαίνεται από το πόσο καλά φροντίζει τις ευπαθείς ομάδες

Τι αναφέρει ο πρόεδρος του Νομαρχιακού Συλλόγου ΑμεΑ Καβάλας για τη μη εξυπηρέτηση κωφού μέλους του από τη Διεύθυνση Συγκοινωνιών της ΠΕ Καβάλας και γιατί... «γίναμε Ευρώπη μετά τα τηλεφωνήματα του Αντιπεριφερειάρχη»

Σε καταγγελία προέβη ο Νομαρχιακός Σύλλογος ΑμεΑ Νομού Καβάλας, με αφορμή το γεγονός -όπως αναφέρεται στη σχετική επιστολή του Συλλόγου- ότι ένα άτομο με αναπηρία προσήλθε στη Διεύθυνση Συγκοινωνιών της Περιφερειακής Ενότητας Καβάλας για να εξυπηρετηθεί κατά προτεραιότητα, αλλά υπάλληλος τον προέτρεψε να κλείσει τηλεφωνικό ραντεβού παρότι ήταν κωφός (διαβάστε εδώ την καταγγελία).

Στο περιστατικό αναφέρθηκε ο πρόεδρος του Νομαρχιακού Συλλόγου ΑμεΑ Καβάλας, Μάκης Κρεμύδας, παραθέτοντας το ιστορικό των γεγονότων και πώς τελικά λύθηκε το πρόβλημα μετά από μια διαδικασία η οποία κράτησε ώρες και χρειάστηκε η παρέμβαση του ίδιου του Αντιπεριφερειάρχη Καβάλας, Κώστας Αντωνιάδη.

«Δεν του επέτρεψαν του ανθρώπου βέβαια να μπει στην υπηρεσία και έτσι ήρθε στο γραφείο μας για να ζητήσει την παρέμβασή μας. Εμείς προσπαθούσαμε για πάνω από μιάμιση ώρα να βρούμε κάποιον υπάλληλο, όμως αυτό δεν ήταν δυνατόν. Και στους 6 τηλεφωνικούς αριθμούς της Διεύθυνσης Συγκοινωνιών που καλέσαμε δεν απαντούσε κανείς. Στη συνέχεια αναγκαστήκαμε να απευθυνθούμε στη γραμματεία του  Αντιπεριφερειάρχη κ. Αντωνιάδη, από όπου πήραμε το τηλέφωνο του προϊσταμένου και του εκθέσαμε το πρόβλημα, λέγοντας πως τα άτομα με αναπηρία εξυπηρετούνται κατά προτεραιότητα. Μας απάντησε λοιπόν πως τα ραντεβού που είχαν πήγαν πολύ πίσω χρονικά, περιμένει πάρα πολύς κόσμος και ότι δεν μπορεί να κάνει κάτι για να βοηθήσει την περίπτωση. Επιμείναμε, γιατί οι προϊστάμενοι των υπηρεσιών πρέπει να δίνουν λύσεις σε ανάλογα ζητήματα. Ζητήσαμε λοιπόν ραντεβού πότε να έρθει ο άνθρωπος για να μην ταλαιπωρηθεί περισσότερο για τέταρτη φορά. Μας είπε ότι θα επικοινωνήσει μαζί μας ένας υπάλληλος, κάτι που δεν έγινε, αν και περιμέναμε δύο ώρες, ενώ δεν απαντούσαν στις κλήσεις μας», αναφέρει ο κ. Κρεμύδας.

«Αναγκαστήκαμε λοιπόν να επικοινωνήσουμε για δεύτερη φορά με το γραφείο του Αντιπεριφερειάρχη και να πούμε ότι αποφασίσαμε ότι ως διοικητικό συμβούλιο να καταγγείλουμε το γεγονός, γιατί δεν είναι δυνατόν να υπάρχει μια τέτοιου είδους αναλγησία και αδιαφορία και μάλιστα όταν πρόκειται για ένα άτομο με αναπηρία.  Όλως παραδόξως αμέσως μετά έγινε τηλεφώνημα από την υπηρεσία η οποία μας είπε πως έχει μεγάλο πρόβλημα, ότι υπάρχει έλλειψη προσωπικού και πως πολλοί υπάλληλοι απουσιάζουν με την άδεια ειδικού σκοπού. Η Ευρώπη μας είπαν πως λειτουργεί με ραντεβού. Μόνο που εμείς γίναμε Ευρώπη μετά τα τηλεφωνήματα του Αντιπεριφερειάρχη. Τότε η υπηρεσία έσπευσε ξαφνικά να λύσει το πρόβλημα και αρκετοί υπάλληλοι ασχολήθηκαν με το ζήτημα για να μπορέσει να  διεκπεραιωθεί. Σημειωτέον, ο άνθρωπος που αντιμετωπίζει τη κώφωση, ήταν στο γραφείο μας από τις 8 το πρωί μέχρι τη 1 μετά το μεσημέρι», πρόσθεσε ο πρόεδρος του Νομαρχιακού Συλλόγου ΑμεΑ Καβάλας.

«Είναι δύσκολο να γίνουμε πολιτισμένη χώρα. Ο πολιτισμός μιας χώρας φαίνεται από το πόσο καλά φροντίζει τα άτομα με αναπηρία και γενικότερα τις ευπαθείς κοινωνικές ομάδες.  Δυστυχώς είμαστε μια χώρα που ο πολιτισμός σταματάει στα χορευτικά συγκροτήματα και την ίδια ώρα θα δεις ένα αυτοκίνητο κάποιου πολιτικού ή κάποιας υπηρεσίας να είναι παρκαρισμένο σε θέση ΑμεΑ. Δυστυχώς ο πολιτισμός μας σταματάει εκεί που αρχίζει η διευκόλυνση του καθενός μας», αναφέρει εν κατακλείδι ο κ. Κρεμύδας.