Διαδικτυακές καταγγελίες κατά του Θοδωρή Γκόνη και του ΔΗΠΕΘΕ Καβάλας

Τρεις γυναίκες ηθοποιοί στρέφονται κατά του Καλλιτεχνικού Διευθυντή και του Οργανισμού με αφορμή εμπειρίες τους από την παιδική παράσταση «Τζιτζιμιτζιχοτζιριά»

Το τελευταίο 24ωρο είδαν το «φως» της δημοσιότητας αναρτήσεις τριών (3) γυναικών ηθοποιών που στο σχετικά πρόσφατο παρελθόν συνεργάστηκαν με το Δημοτικό Περιφερειακό Θέατρο Καβάλας και οι οποίες καταγγέλλουν τον Καλλιτεχνικό Διευθυντή Θοδωρή Γκόνη -αλλά και τον Οργανισμό- για συμπεριφορές που δεν συνάδουν με τον χώρο.

Τον «χορό» των καταγγελιών άνοιξε η Στελλίνα Βογιατζή η οποία το βράδυ του Σαββάτου 13 Μαρτίου 2021 ανέβασε στο προσωπικό της προφίλ στο facebook μία «κατάθεση κακοποιητικής συμπεριφοράς-μεταχείρισης (ψυχολογικής-σωματικής) στον χώρο του θεάτρου».

Η ηθοποιός έκανε μία εκτενή αναφορά στη συνεργασία της με το ΔΗΠΕΘΕ Καβάλας το φθινόπωρο του 2019 στο πλαίσιο της παιδικής παράστασης «Τζιτζιμιτζιχοτζιριά» και σε ατύχημα που είχε επί σκηνής, τη δεύτερη μόλις μέρα διεξαγωγής των παραστάσεων όπου είχε πρωταγωνιστικό ρόλο, όταν έσπασε το χέρι της «μετά από ένα απλό ακούμπημα πάνω σε σκηνικό αντικείμενο».

Η κ. Βογιατζή καταγγέλλει ότι ούτε ο Καλλιτεχνικός Διευθυντής ούτε και το ΔΗΠΕΘΕ έδειξαν τον απαραίτητο σεβασμό και προσοχή στο πρόσωπό της και στην κατάσταση της υγείας της, πιέζοντάς την ασφυκτικά να συνεχίσει τις παραστάσεις παρά το ατύχημα που υπέστη,

Να σημειωθεί ότι η ανάρτηση της ηθοποιού, δημόσια στην αρχή, δεν είναι πλέον διαθέσιμη σε όλους τους χρήστες του facebook.

Την Κυριακή 14 Μαρτίου 2021, η ηθοποιός Αναστασία Μιροσνιτσένκο ήρθε με δική της ανάρτηση στο ίδιο Μέσο Κοινωνικής Δικτύωσης να επιβεβαιώσει τη συνάδελφό της με την οποία συμπρωταγωνιστούσαν στην ίδια παραγωγή. «Το ζήσαμε μαζί», σημείωσε, συμπληρώνοντας πως και η ίδια βίωσε «απαξίωση, έπαρση και αλαζονεία».

Τέλος, λίγες ώρες μετά «ήρθε» και μία τρίτη καταγγελία κατά του Θοδωρή Γκόνη, από την Καβαλιώτισσα ηθοποιό-παιδαγωγό Κατερίνα Τσίρμπα η οποία αναφέρθηκε σε κακή, προσωπική εμπειρία της από την ίδια παιδική παράσταση στην οποία δεν πρόλαβε να παίξει τελικά λόγω ενός ατυχήματος στο οποίο ο Καλλιτεχνικός Διευθυντής δεν στάθηκε όπως έπρεπε.

Αναλυτικά, η ανάλυση της κ. Τσίρμπα: