BLUE STAR MYKONOS: «Κόλλησε» η άγκυρα αλλά και… οι επιβάτες που δεν είχαν κάνει rapid test [βίντεο]

Ένταση στο πλοίο με επιβάτες να θεωρούν ότι η αιτία καθυστέρησης του απόπλου ήταν οι επιβάτες που δεν είχαν κάνει rapid test και όχι το τεχνικό πρόβλημα με την άγκυρα-Ουρές για ένα δωρεάν rapid test στη Νομαρχία

Με καθυστέρηση απέπλευσε το πρωί της Τετάρτης 14 Ιουλίου 2021 από το λιμάνι της Καβάλας «Απόστολος Παύλος» το πλοίο BLUE STAR MYKONOS, καθώς παρατηρήθηκε πρόβλημα με την άγκυρα του πλοίου, με την αποκατάστασή του να διαρκεί αρκετή ώρα.

Την ίδια ώρα, όμως, 5 επιβάτες οι οποίοι επιβιβάστηκαν χωρίς να έχουν κάνει rapid test υποχρεώθηκαν από πλήρωμα και Λιμενικό να αποβιβαστούν. Οι εν λόγω επιβάτες, εκμεταλλευόμενοι την καθυστέρηση λόγω του τεχνικού προβλήματος, μετέβησαν σε ένα κέντρο όπου γίνονται rapid test και επέστρεψαν με ταξί στο πλοίο όπου και επιβιβάστηκαν κανονικά αυτήν τη φορά.

Ωστόσο αρκετοί από τους επιβάτες οι οποίοι βρίσκονταν μέσα στο πλοίο διαμαρτυρήθηκαν έντονα, θεωρώντας ότι δεν υπήρχε κάποιο πρόβλημα με την άγκυρα, παρά ήταν μια πρόφαση για να προλάβουν οι 5 χωρίς rapid test να υποβληθούν στην απαραίτητη εξέταση και να μπορέσουν να ταξιδέψουν.

Μάλιστα, σε δημοσιογραφική ιστοσελίδα της Θεσσαλονίκης αναρτήθηκαν βίντεο από την ένταση τόσο εντός του πλοίου όσο και στον καταπέλτη κατά την επιστροφή των 5 επιβατών. Σημειώνεται, δε, ότι το Λιμεναρχείο της Καβάλας επιβεβαιώνει ότι όντως υπήρξε τεχνικό πρόβλημα με την άγκυρα του πλοίου.

Δείτε τα βίντεο από το Ράδιο Θεσσαλονίκη 94,5 με τις διαμαρτυρίες

Ουρές στη Νομαρχία για ένα δωρεάν rapid test

Εντωμεταξύ από τις αρχές της εβδομάδας σχηματίζονται ουρές έξω από τη Νομαρχία της Καβάλας, στον χώρο όπου διενεργούνται δωρεάν rapid tests, καθώς πολλοί είναι οι επιβάτες που θέλουν να ταξιδέψουν και υποχρεούνται να υποβληθούν στην εν λόγω εξέταση μέχρι 48 ώρες πριν από το ταξίδι τους, με αποτέλεσμα να σπεύδουν μαζικά και να περιμένουν αρκετή ώρα στην αναμονή, καθώς το προσωπικό του ΕΟΔΥ δεν μπορεί να εξυπηρετήσει έναν τόσο μεγάλο όγκο ανθρώπων.