2ο ΕΠΑΛ Καβάλας: Φιλοξένησε στην Καβάλα την 3η διακρατική συνάντηση στο πλαίσιο του Erasmus [φωτογραφίες]

Το Πρόγραμμα είχε τίτλο "Together We Stand Against Bullying" και φιλοξενήθηκαν εκπαιδευτικοί και μαθητές από την Πορτογαλία, την Τουρκία, την Τσεχία και την Ουγγαρία

Κατά το διάστημα 31 Οκτωβρίου ως 4 Νοεμβρίου 2022 το 2ο ΕΠΑΛ Καβάλας φιλοξένησε στην Καβάλα την 3η διακρατική συνάντηση ενός από τα Ευρωπαϊκά Προγράμματα Erasmus που συμμετέχει κατά τη διετία 2021-2023 και έχει τίτλο “Together We Stand Against Bullying“. Στη συνάντηση συμμετείχαν 16 μαθητές και μαθήτριες και οι 6 συνοδοί εκπαιδευτικοί τους από την Πορτογαλία (συντονιστικό σχολείο), την Τουρκία, την Τσεχία και την Ουγγαρία.

Η διεθνής ομάδα καλωσορίσθηκε την πρώτη ημέρα της συνάντησης από τις Αρχές του τόπου στο Δημαρχείο από τον Αντιδήμαρχο, Απόστολο Μουμτζάκη και επισκέφθηκε τον αρχαιολογικό χώρο και το μουσείο των Φιλίππων.

Κατά τη διάρκεια της εβδομάδας επισκέφθηκε ακόμη το σπήλαιο Αγγίτη, το Αρχαιολογικό Μουσείο της Καβάλας, το μουσείο Καπνού, καθώς και τα αξιοθέατα της Καβάλας, τις Καμάρες, το Ιμαρέτ, το μνημείο του Απόστολου Παύλου, τη συνοικία της Παναγίας και ανέβηκε στο Κάστρο της Καβάλας.

Κατά τη 5νθήμερη συνάντηση παρουσιάσθηκε και αναλύθηκε το Εκπαιδευτικό Σύστημα στην Ελλάδα, υλοποιήθηκαν δραστηριότητες σχετικά με το συναισθηματικό, ψυχολογικό bullying, τον λεκτικό και τον σωματικό εκφοβισμό και παρουσιάστηκαν σχετικές ταινίες μικρού μήκους, καθώς και παραδείγματα καλών πρακτικών.

Τη δεύτερη ημέρα οι συμμετέχοντες συμμετείχαν σε βιωματικό εργαστήριο που διοργανώθηκε από την ψυχολόγο του σχολείου, Σταματία Λέντζη και το στέλεχος του Κέντρου Πρόληψης των Εξαρτήσεων και Προαγωγής της Ψυχοκοινωνικής Υγείας, Ψυχολόγο, Βλαδίμηρο Λεωνίδη. Την τελευταία ημέρα δημιουργήθηκαν ταινίες μικρού μήκους σχετικά με το αντικείμενο του σχεδίου που είναι το bullying.

Κάνοντας φίλους από διαφορετικές χώρες και πολιτισμούς, οι συμμετέχοντες κατανοήσαν τη σημασία της κοινωνικοποίησης σε ένα περιβάλλον διεθνούς κλίμακας και ανέπτυξαν την αυτοπεποίθησή τους. Η γνώση σχετικά με το φαινόμενο του συναισθηματικού και ψυχικού εκφοβισμού και των συνεπειών του αυξήθηκε και έτσι θα έχουν την ικανότητα να αποτρέψουν αυτού του είδους τις συμπεριφορές από τους συνομήλικούς τους.