Καβάλα: Ακόμη ένα τροχαίο (μέσα σε λίγες ώρες) στο κέντρο της πόλης

Το περιστατικό συνέβη στη συμβολή των οδών Αβέρωφ και Βενιζέλου, όταν ΙΧ αυτοκίνητο συγκρούστηκε με μοτοσυκλέτα

Λίγες μόνο ώρες μετά τα τροχαίο ατύχημα που σημειώθηκε στην οδό Αμύντα, το πρωί της Δευτέρας 3/7, ένα ακόμα περιστατικό σημειώθηκε στο κέντρο της Καβάλας!

Συγκεκριμένα, λίγο πριν από τις 12.00 το μεσημέρι στη συμβολή των οδών Βενιζέλου και Αβέρωφ (στη στροφή για την πλατεία Καπνεργάτη), επιβατικό αυτοκίνητο με ξένες πινακίδες συγκρούστηκε, κάτω από αδιευκρίνιστες μέχρι στιγμής συνθήκες με μοτοσυκλέτα μικρού κυβισμού, ο οδηγός της οποίας τραυματίστηκε και μεταφέρθηκε με ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ στο Νοσοκομείο της Καβάλας.

(Φωτογραφία αρχείου)