3o ΓΕΛ Καβάλας: Επιμόρφωση στον σχεδιασμό Ψηφιακών Τάξεων

Καθηγήτρια του σχολείο βρέθηκε στη Μάλαγα της Ισπανίας, στο πλαίσιο του προγράμματος Erasmus+ για να παρακολουθήσει το πρόγραμμα «Digital Classroom & Robotics»

Η εκπαιδευτικός του 3ου ΓΕΛ Καβάλας Μαρίκα Δημητριάδου, ΠΕ06 – Αγγλικής Γλώσσας, που μετέχει στην παιδαγωγική ομάδα εκπόνησης του σχεδίου Διαπίστευσης Erasmus+ 2020-1-EL01-KA120-SCH-094680, μετακινήθηκε στη Μάλαγα της Ισπανίας από 29/06/2023 έως 09/07/2023 και παρακολούθησε εκπαιδευτικό πρόγραμμα με τίτλο “Digital Classroom & Robotics” που διοργανώθηκε και εκπονήθηκε από τον οργανισμό I-Develop.

Βασικοί στόχοι της εκπαιδευτικής μετακίνησης, οι οποίοι και πραγματοποιήθηκαν, ήταν οι εξής:

  • Η επιμόρφωση της εκπαιδευτικού σε νέες τεχνικές, μεθοδολογία STEAM, στρατηγικές εφαρμογής καινοτόμων δράσεων & παραγωγή εργασιών και αυθεντικού ψηφιακού υλικού με τη χρήσης ΤΠΕ & Ρομποτικής
  • Η απόκτηση δεξιοτήτων στη δημιουργία Ψηφιακών Τάξεων για αξιοποίηση σε περιβάλλοντα Μεικτής Μάθησης & Αντεστραμμένης Τάξης, από τη φάση της έρευνας μέχρι τη φάση της τελικής αξιολόγησης
  • Η δημιουργία, ο διαμοιρασμός και η ανταλλαγή αυθεντικού εκπαιδευτικού υλικού με χρήση ψηφιακών διαδραστικών παρουσιάσεων που αφορούσαν σε εκπαιδευτικά σενάρια εφαρμογής Ψηφιακής Τάξης ώστε να αυξηθεί η κινητροδότηση των μαθητών
  • Η συμμετοχή σε εργαστήρια δημιουργικότητας & δραστηριότητες συνεργατικής επίλυσης προβλημάτων
  • Η βελτίωση δεξιοτήτων μέσα από συνεργατικές δράσεις, η επικοινωνία & η διάδραση με εκπαιδευτικούς από 8 χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης ώστε να αποκτηθεί νέα γνώση μέσα από την σύγκριση διαφορετικών εκπαιδευτικών συστημάτων και προσεγγίσεων
  • Η συμμετοχή δράσεις συμπερίληψης και πολυπολιτισμικής αποδοχής

Υπό το πρίσμα της πραγματοποίησης των στόχων που είχαν τεθεί στο σχεδιασμό της, η εκπαιδευτική μετακίνηση της εκπαιδευτικού του σχολείου μας και η συμμετοχή της στην επιμορφωτική δράση κρίνονται ως ιδιαίτερα επιτυχείς. Οι συνεργατικές επιμορφωτικές δράσεις που αναπτύσσονται μέσα από προγράμματα έχουν ιδιαίτερη αξία και δίνουν την ευκαιρία στους εκπαιδευτικούς να έρθουν σε άμεση επαφή, να συνεργαστούν, να αναπτύξουν κοινωνικές & γνωστικές δεξιότητες, να βελτιώσουν τη μεθοδολογία και τη διδακτική τους πρακτική προς όφελος των μαθητών τους, με ταυτόχρονη δυναμική ενίσχυση της συμπεριληπτικής, δημοκρατικής παιδείας.