We Are All Special: Το 24ο Δημοτικό Σχολείο Καβάλας στη Φινλανδία για τη σημασία της διαφοροποιημένης διδασκαλίας

Εκπαιδευτικοί του σχολείου βρέθηκαν στο Ελσίνκι με αφορμή ένα πρόγραμμα για την ανάπτυξη συμπεριληπτικής κουλτούρας μέσω της ανάδειξης της αναγκαιότητας κάθε μαθητής να αντιμετωπίζεται ως ξεχωριστή προσωπικότητα

Τέσσερις εκπαιδευτικοί του 24ου Δημοτικού Σχολείου Καβάλας ταξίδεψαν στο Ελσίνκι της Φινλανδίας με σκοπό να παρακολουθήσουν εκπαιδευτικό πρόγραμμα με τίτλο: “We Are All Special: Inclusion and Support for Students with Special Needs In and Out of the Classroom“.

Σκοπός του προγράμματος ήταν η σημασία της διαφοροποιημένης διδασκαλίας μέσα και έξω από τη σχολική αίθουσα και η ανάπτυξη συμπεριληπτικής κουλτούρας μέσω της ανάδειξης της αναγκαιότητας κάθε μαθητής να αντιμετωπίζεται ως ξεχωριστή προσωπικότητα.

Πιο συγκεκριμένα, η νέα γνώση που προσφέρθηκε μέσω του προγράμματος μαθησιακής κινητικότητας αφορούσε στις μαθησιακές, διανοητικές και σωματικές αναπτυξιακές δυσκολίες, τα κύρια χαρακτηριστικά τους, τις δυνατότητες και τις αδυναμίες των μαθητών, την προσφορά ίσων ευκαιριών σε όλους, τεχνικές, τρόπους και εργαλεία διδασκαλίας με βάση τις αρχές της συμπερίληψης.

Οι εκπαιδευτικοί, επίσης, γνώρισαν τα βασικά στοιχεία του Φινλανδικού εκπαιδευτικού συστήματος, την πολιτιστική κουλτούρα των Φινλανδών και το σχολείο του μέλλοντος όπως το οραματίζονται στη χώρα αυτή.

Επιπλέον είχαν την ευκαιρία να αλληλεπιδράσουν και να συνεργαστούν με εκπαιδευτικούς άλλων ευρωπαϊκών χωρών γνωρίζοντας στοιχεία του συστήματος εκπαίδευσης των χωρών καταγωγής τους.