«Φουσκωμένοι» λογαριασμοί νερού; Η ΔΕΥΑ Καβάλας προτείνει τρία «διαγνωστικά» βήματα

Δύο απλοί έλεγχοι από τους καταναλωτές και η... ύστατη λύση

Οι «φουσκωμένοι» λογαριασμοί νερού, αν δεν… έχετε πισίνα, πολλές φορές μπορεί να οφείλονται σε ακούσια κατανάλωση από διαρροή στο δίκτυο, αλλά και από τυχόν βλάβη στο υδρόμετρο.

Η ΔΕΥΑ Καβάλας προτείνει τρία απλά «διαγνωστικά» βήματα για να αντιμετωπιστεί το πρόβλημα:

  • Ελέγξτε ότι το υδρόμετρό σας αν έχει καταγράψει τα ίδια κυβικά που αναγράφονται στον λογαριασμό σας
  • Ελέγξτε αν το υδρόμετρο συνεχίζει να καταγράφει, ενώ οι βρύσες είναι κλειστές
  • Απευθυνθείτε στην υπηρεσία της ΔΕΥΑΚ για να γίνουν οι απαιτούμενοι έλεγχοι