Οι «φουσκωμένοι» λογαριασμοί νερού, αν δεν… έχετε πισίνα, πολλές φορές μπορεί να οφείλονται σε ακούσια κατανάλωση από διαρροή στο δίκτυο, αλλά και από τυχόν βλάβη στο υδρόμετρο.
Η ΔΕΥΑ Καβάλας προτείνει τρία απλά «διαγνωστικά» βήματα για να αντιμετωπιστεί το πρόβλημα:
- Ελέγξτε ότι το υδρόμετρό σας αν έχει καταγράψει τα ίδια κυβικά που αναγράφονται στον λογαριασμό σας
- Ελέγξτε αν το υδρόμετρο συνεχίζει να καταγράφει, ενώ οι βρύσες είναι κλειστές
- Απευθυνθείτε στην υπηρεσία της ΔΕΥΑΚ για να γίνουν οι απαιτούμενοι έλεγχοι