Σεμινάριο στο Γυμνάσιο Ποδοχωρίου για τη συμβολή της διαφοροποιημένης παιδαγωγικής στη διδακτική πράξη

Σκοπός του σεμιναρίου ήταν να γίνει κατανοητό ότι όλα τα παιδιά μπορούν να μάθουν και να εξελιχθούν με διαφορετικό τρόπο, μέσω διαφορετικών διαδρομών, προσεγγίσεων, μεθόδων, μέσων και υλικών

Στο Γυμνάσιο Ποδοχωρίου την Τετάρτη 27 Μαρτίου 2024 οι εκπαιδευτικοί παρακολούθησαν επιμορφωτικό σεμινάριο που υλοποιήθηκε στο πλαίσιο του συλλογικού προγραμματισμού του εκπαιδευτικού τους έργου, στον άξονα συμμετοχή των εκπαιδευτικών σε επιμορφωτικές δράσεις.

Το σεμινάριο πραγματοποίησε η σύμβουλος εκπαίδευσης και παιδαγωγικά υπεύθυνη του σχολείου, Μαρία Ζωγραφάκη και είχε ως θέμα: «Η σημασία της κατανόησης του πλαισίου για τη διδακτική πράξη και η συμβολή της διαφοροποιημένης παιδαγωγικής».

Με τη διαφοροποιημένη διδασκαλία οι στόχοι, το περιεχόμενο, οι δραστηριότητες και η αξιολόγηση των μαθημάτων σχεδιάζονται με τέτοιο τρόπο, ώστε να ανταποκρίνονται, αλλά και να διευκολύνουν τις ανάγκες όλων των μαθητών μας. Επιτρέπεται σε όλους ανεξαιρέτως τους μαθητές να συμμετέχουν ενεργά στη μαθησιακή διαδικασία, αξιοποιώντας στο μέγιστο βαθμό τις δυνατότητές τους. Όλα τα παιδιά μπορούν να μάθουν και να εξελιχθούν με διαφορετικό τρόπο, μέσω διαφορετικών διαδρομών, προσεγγίσεων, μεθόδων, μέσων και υλικών.

Οι εκπαιδευτικοί παρακολούθησαν με ενδιαφέρον την παρουσίαση της συμβούλου και έλαβαν μέρος σε συζήτηση και σε βιωματική δραστηριότητα που ακολούθησε στη συνέχεια. Εξέφρασαν ανησυχίες, προβληματισμούς, κατέθεσαν προσωπικές τους εμπειρίες και απόψεις, συμβάλλοντας έτσι αποτελεσματικά στη διεξαγωγή ενός γόνιμου και εποικοδομητικού διαλόγου.

Οι εκπαιδευτικοί ευχαριστούν θερμά τη σύμβουλο εκπαίδευσης, Μαρία Ζωγραφάκη για την υλοποίηση του σεμιναρίου.