22ο Δημοτικό Σχολείο Καβάλας: Μαθαίνοντας τα βήματα για τη βελτίωση της διδασκαλίας και της γνώσης…

Τρεις δάσκαλοι του Σχολείου παρακολούθησαν επιμορφωτικό σεμινάριο 6 ημερών στη Λισαβόνα της Πορτογαλίας στο πλαίσιο του προγράμματος Erasmus

Στο πλαίσιο του εγκεκριμένου Ευρωπαϊκού προγράμματος Erasmus+ KA122 «European  Identity  and  Green  Integrity», τρεις εκπαιδευτικοί από το 22ο Δημοτικό σχολείο Καβάλας παρακολούθησαν το επιμορφωτικό σεμινάριο 6 ημερών με θέμα: «5 Steps to improve Teaching and Learning» που πραγματοποιήθηκε στη Λισαβόνα της Πορτογαλίας κατά το χρονικό διάστημα 05 – 10/05/2025.

Στο σεμινάριο συμμετείχαν εκπαιδευτικοί από όλη την Ευρώπη και   είχαν την ευκαιρία να αποκτήσουν γνώσεις και πρακτικές δεξιότητες που σχετίζονται με την ανατροφοδότηση, τη διαμορφωτική αξιολόγηση, την μεταγνώση, την ενεργητική μάθηση και τις μαθητοκεντρικές μεθόδους.

Επίσης, είχαν την ευκαιρία να συντάξουν μια πρόταση για τη βελτίωση ορισμένων βασικών χαρακτηριστικών ή διαδικασιών στο σχολικό περιβάλλον τους. Κατά τη διάρκεια του προγράμματος οι εκπαιδευτικοί συμμετείχαν σε ατομικές και ομαδικές δραστηριότητες διερευνώντας και εντοπίζοντας τις πιο σημαντικές εκπαιδευτικές ανάγκες των τάξεων ή/και των σχολείων τους, και αναπτύσσοντας ιδέες και σχέδια για τη   βελτίωση της διδασκαλίας τους και της μάθησης των μαθητών, χρησιμοποιώντας εργαλεία όπως η διαμορφωτική αξιολόγηση, η αυτορρυθμιζόμενη μάθηση, η ενεργητική μάθηση, η συνεργασία και οι μαθητοκεντρικές στρατηγικές.

Παράλληλα με το σεμινάριο οι εκπαιδευτικοί είχαν την ευκαιρία, μέσα από κοινωνικές εκδηλώσεις που διοργάνωσε ο φορέας υποδοχής Europass Teacher Academy, να γνωρίσουν ήθη, έθιμα και γεύσεις από όλες τις συμμετέχουσες χώρες. Συνολικά η εμπειρία κινητικότητας είχε   θετικό αποτύπωμα και οι εκπαιδευτικοί απέκτησαν τις κατάλληλες   γνώσεις για να μπορέσουν να προσφέρουν υψηλής ποιότητας διδασκαλία και μάθηση, να συνεισφέρουν έτσι ώστε το σχολείο τους να έρθει πιο κοντά στις Ευρωπαϊκές και δημοκρατικές αξίες, και να συνάψουν σχέσεις με άλλους Ευρωπαίους συναδέλφους τους σχεδιάζοντας μελλοντικές συνεργασίες.