Ενας έλεγχος του Αστυνομικού Τμήματος Παγγαίου, στο διάστημα από 26 Απριλίου έως 10 Ιουνίου 2026, κατέγραψε δύο παραβάσεις που αφορούν την έλλειψη υποχρεωτικής ηλεκτρονικής σήμανσης σε δεσποζόμενα ζώα. Η σχετική ανακοίνωση του Δήμου Παγγαίου αναφέρει σχετικά:
«Σύμφωνα με το υπ’ αρίθμ. πρωτ. 1009/6/149-α – 14/06/2026 έγγραφο του Αστυνομικού Τμήματος Παγγαίου διενεργήθηκε από το τμήμα ένας (01) έλεγχος κατά το χρονικό διάστημα από 26 Απριλίου έως και 10 Ιουνίου 2026, και διαπιστώθηκαν δύο παραβάσεις».