Θ. Μαρκόπουλος: Η Εγνατία βλέπει μόνο την Θεσσαλονίκη και την Χαλκιδική

Για διάκριση και άνιση πολιτική σε βάρος της ΠΑΜ-Θ κάνει λόγο ο Αντιπεριφερειάρχης Καβάλας

Σύσκεψη με θέμα «Εγνατία ΑΕ- Ανάπτυξη – Προοπτική» διοργανώθηκε την Παρασκευή 2 Δεκεμβρίου στο Δημαρχείο Θεσσαλονίκης, με ομιλητές τον πρόεδρο της Εγνατία ΑΕ Απόστολο Αντωνούδη και την πρόεδρο της Μητροπολιτικής Αναπτυξιακής Θεσσαλονίκης Λίνα Λιάκου. Στη σύσκεψη το «παρών» έδωσαν δήμαρχοι από την βόρεια Ελλάδα, ενώ ως εκπρόσωπος της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης παρέστη ο Αντιπεριφερειάρχης Καβάλας Θόδωρος Μαρκόπουλος.

Χαρακτηριστικό της σύσκεψης ήταν το αυξημένο ενδιαφέρον της Εγνατία ΑΕ για την Θεσσαλονίκη, αφού κατ΄αποκλειστικότητα συζητήθηκαν έργα και μελέτες που είναι σε εξέλιξη ή σε ικανοποιητικό βαθμό ετοιμότητας και ωριμότητας στα διοικητικά όρια της Θεσσαλονίκης, χωρίς να γίνει καμία αναφορά για το θέμα που απασχολεί την Περιφέρεια της ΑΜ-Θ, τους σταθμούς των διοδίων και την πολιτική της Εγνατία ΑΕ σχετικά με αυτούς. Η σύσκεψη περιελάμβανε και ειδήσεις, όσον αφορά την επιχειρηματική στόχευση της Εγνατία ΑΕ σε τομείς που δεν συνδέονται  μόνον με τα οδικά έργα.

Η Εγνατία επεκτείνει το δίκτυο των έργων της στον τομέα της διαχείρισης των απορριμμάτων, αλλά και στις θαλάσσιες μεταφορές. «Η Εγνατία ΑΕ -και αυτό έγινε γνωστό στη σύσκεψη- επεκτείνεται στον τομέα των απορριμμάτων. Επίσης σχεδιάζει να δρομολογήσει η ίδια ένα σκάφος στον λιμένα Θεσσαλονίκης που να εκτελεί δρομολόγια μέχρι το αεροδρόμιο “Μακεδονία” προκειμένου να αποσυμφορήσει την έντονη κυκλοφοριακή κίνηση στην Περιμετρική» δήλωσε ο κ. Μαρκόπουλος.

Ερωτηθείς για το αν κάποιος αιρετός υπέβαλλε στον πρόεδρο της Εγνατία ΑΕ ερώτημα για τους σταθμούς των διοδίων είπε τα εξής: « Η σύσκεψη τελικά κατέληξε να είναι για έργα της Θεσσαλονίκης. Ούτε ο δήμαρχος, ούτε κανένας άλλος φορέας της Θεσσαλονίκης  είχε λόγους να κάνει ερώτημα για τους σταθμούς των διοδίων, αφού η Θεσσαλονίκη δεν πλήττεται από το νέο σχεδιασμό της Εγνατία ΑΕ. Ο μοναδικός σταθμός, αυτός στο “Τιτάν” προς την Περιμετρική δεν έγινε ποτέ. Και όχι μόνον αυτό. Δεν σχεδιάστηκε κανένας σταθμός διοδίων στον κάθετο άξονα της Θεσσαλονίκης – Ποτίδαιας  Χαλκιδικής. Δηλαδή, ένας εκδρομέας από τη Θεσσαλονίκη θα πάει στην Χαλκιδική με μηδενικό κόστος διοδίων, αντίθετα θα έρθει στη δική μας περιοχή με 10 ευρώ διόδια», δήλωσε ο κ. Μαρκόπουλος.

Πρόσθεσε, επίσης, ότι έφυγε από την σύσκεψη με την αίσθηση ότι η Εγνατία βλέπει θετικά και ευνοεί τη Θεσσαλονίκη και την Χαλκιδική, σε αντίθεση με την Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας – Θράκης