Το λιμάνι της Καβάλας στα πιο σημαντικά λιμάνια της χώρας και… δια στόματος της Hellenic Seaways

Ο διευθυντής πωλήσεων της εταιρίας Άρης Κατσαΐτης αναλύει το «φαινόμενο Καβάλα» με στοιχεία και αριθμούς-Πού αποδίδει την αύξηση του τουριστικού ρεύματος στα νησιά του βορειοανατολικού Αιγαίου

Ένα από τα θέματα που σχολιάστηκε ποικιλοτρόπως το τελευταίο διάστημα είναι η πολύ σημαντική κίνηση που παρατηρήθηκε στο λιμάνι της Καβάλας «Απόστολος Παύλος» το πρώτο οκτάμηνο του 2017 με τα στοιχεία και τους αριθμούς να αποτυπώνουν την «έκρηξη» στην επιβατική κίνηση από το λιμάνι της πόλης προς τα νησιά του βορειοανατολικού Αιγαίου (διαβάστε αναλυτικά τους πίνακες με τα στοιχεία της επιβατικής κίνησης το 2017 εδώ).

Η αύξηση των τουριστών και οι λόγοι που τους «φέρνουν» στα νησιά του βορειοανατολικού Αιγαίου

Αναφερόμενος στο συγκεκριμένο θέμα ο διευθυντής πωλήσεων της Hellenic Seaways Άρης Κατσαϊτης επιβεβαιώνει το γεγονός, θυμίζοντας ότι με τα πλοία της εταιρίας συνδέονται με το λιμάνι της Καβάλας τα νησιά του βορειοανατολικού Αιγαίου (Λήμνος, Μυτιλήνη, Χίος, Σάμος), όπως και η Καβάλα με το Λαύριο, προσφέροντας στους επιβάτες άνεση και ασφάλεια στα ταξίδια τους.

«Τα τελευταία χρόνια παρατηρούμε ότι υπάρχει μία σημαντική αύξηση της επιβατικής κίνησης. Ειδικά φέτος είχαμε μία αύξηση της διακίνησης σε σχέση με πέρυσι γύρω στο 15%. Πρόκειται για κάτι πολύ ελπιδοφόρο και πιστεύουμε πως τα χρόνια που έρχονται η αύξηση αυτή θα είναι ακόμη μεγαλύτερη και επιτυγχάνεται λόγω της αύξησης του αριθμού των τουριστών στη χώρα μας και κυρίως, λόγω της αύξησης του επιπέδου διαβίωσης των όμορων χωρών, κυρίως της Βουλγαρίας που είναι ένας κοντινός προορισμός», αναφέρει ο κ. Κατσαΐτης.

Το κυριότερο παράπονο των επιβατών και πώς… συνάδει με το τεράστιο τουριστικό ρεύμα

Κατά τον κ. Κατσαϊτη, υπάρχουν πολλά πράγματα που πρέπει να γίνουν ακόμη σε επίπεδο υποδομών, κυρίως σε ό,τι αφορά τη διακίνηση των αυτοκινήτων, λόγω των προβλημάτων που δημιουργούνται εξαιτίας της ρυμοτομίας της Καβάλας.

«Αυτό είναι όντως ένα σημαντικό πρόβλημα το οποίο θα πρέπει με κάποιο τρόπο να λυθεί. Δεν χρειάζεται να το επισημάνουμε ιδιαίτερα, γιατί είναι κάτι το οποίο φαίνεται. Νομίζω ότι θα πρέπει να ληφθούν κάποια μέτρα, ώστε τα δρομολόγια να διενεργούνται στην ώρα τους, να μην υπάρχουν δηλαδή καθυστερήσεις, καθώς η ίδια κίνηση που υπάρχει στην Καβάλα υπάρχει και στη Λήμνο, στην Μυτιλήνη κλπ.

»Το κυριότερο παράπονο των επιβατών επικεντρώνεται στις καθυστερήσεις, λόγω της δυσκολίας τους να μπουν και να βγουν από το πλοίο. Εμείς φυσικά δεν μπορούμε να υποδείξουμε με ποιον τρόπο θα γίνονται οι υποδομές στο κάθε λιμάνι. Αυτό είναι δουλειά των Οργανισμών Λιμένων», δηλώνει ο κ. Κατσαΐτης.

«Μπορούμε όμως να πούμε μετά βεβαιότητας, ότι τα περισσότερα προβλήματα παρατηρούνται κατά τον μήνα Αύγουστο, καθώς τον προτιμούν οι περισσότεροι για τις διακοπές τους. Από εκεί και πέρα είναι θέμα κόστους ωφέλειας, αν θα πρέπει να γίνουν κάποιες εργασίες για να καλυφθεί η περίοδος του Αυγούστου (σ.σ.: εργασίες που άπτονται της ρύθμισης της κυκλοφορίας), όπου η κίνηση είναι ιδιαίτερα αυξημένη και είναι η περίοδος που ενισχύει την εθνική μας οικονομία», προσθέτει το στέλεχος της εταιρίας.

Ένα από τα σημαντικότερα λιμάνια της επικράτειας το «Απόστολος Παύλος»

Όσον αφορά τη δυναμική του λιμανιού της Καβάλας, η απάντηση είναι ξεκάθαρη και τη δίνουν οι αριθμοί: «Το λιμάνι της Καβάλας είναι από τα πιο σημαντικά ανά την επικράτεια. Εμείς δίνουμε πάρα πολύ μεγάλη σημασία στον άξονα του βορειοανατολικού Αιγαίου. Παρά το ότι είναι μία επιδοτούμενη γραμμή από τη Μυτιλήνη και πάνω, παρατηρείται πάρα πολύ μεγάλη κίνηση. Φέτος, από την αρχή της χρονιάς, 87.000 κόσμος έφυγε από την Καβάλα και άλλος τόσος ήρθε. Αν για κάθε τρία άτομα υπάρχει ένα αυτοκίνητο, μιλάμε για 30.000 αυτοκίνητα. Πρόκειται δηλαδή για μία πολύ σημαντική κίνηση», σημειώνει ο διευθυντής πωλήσεων της Hellenic Seaways.