«Φύτρωσαν» πινακίδες οι οποίες απαγορεύουν την κυκλοφορία βαρέων οχημάτων στην παλιά εθνική Καβάλας-Θεσσαλονίκης

Η νέα σήμανση απαγορεύει την κίνηση στα οχήματα άνω των 3,5 τόνων να κινούνται εκτός... Εγνατίας Οδού-Ποιοι οι λόγοι αυτής της απόφασης του αρμόδιου υπουργείου, η οποία είναι πλέον επίσημη και με... ταμπέλα

Πολλοί είναι εκείνοι οι οποίοι αναρωτιούνται -και κυρίως οι επαγγελματίες οδηγοί- «τι θέλει να πει το… αρμόδιο υπουργείο», καθώς με τις «ευλογίες» νόμου της Βουλής, τοποθετήθηκαν καινούριες πινακίδες σήμανσης στην παλιά εθνική οδό Καβάλας-Θεσσαλονίκης (παραλιακή), όπως αυτή στον κόμβο Ελαιοχωρίου-Νέας Περάμου (κεντρική φωτογραφία), με το «μήνυμά» τους να έχει ως αποδέκτες τους ιδιοκτήτες βαρέων οχημάτων Κόμβο Ελαιοχωρίου-Περάμου.

Σύμφωνα με τις συγκεκριμένες πινακίδες, απαγορεύεται στα φορτηγά μικτού βάρους άνω των 3,5 τόνων η διέλευση στο παράπλευρο και εναλλακτικό δίκτυο των αυτοκινητοδρόμων και οδών ταχείας κυκλοφορίας, με τους παραβάτες να τιμωρούνται με πρόστιμο ύψους 1.000 ευρώ (νόμο 4388/16-4439/16), ενώ η πινακίδα σήμανσης με την εν λόγω προειδοποίηση είναι γραμμένη και στα αγγλικά.

Σύμφωνα με πληροφορίες, η συγκεκριμένη απόφαση, η οποία είναι πλέον επίσημη και με… ταμπέλα, έχει να κάνει με την αποσυμφόρηση της ήδη καταπονημένης παλιάς εθνικής οδού, καθώς το οδόστρωμα ήδη έχει πρόβλημα σε ορισμένα σημεία, με την Περιφερειακή Ενότητα Καβάλας να καλείται να «πληρώνει τα σπασμένα», την αποτροπή μποτιλιαρισμάτων και μεγάλης κυκλοφοριακής κίνησης, ειδικά τη θερινή περίοδο και την πρόληψη ατυχημάτων και δυστυχημάτων.

Πάντως, πέρα από τα παραπάνω, υπάρχει και ένα άλλο «σενάριο», αυτό των διοδίων και της προσπάθειας της Εγνατία Οδός ΑΕ να σταματήσει την «αιμορραγία» των εσόδων από τα φορτηγά -ελληνικά και ξένα- τα οποία χρησιμοποιούν κατά κόρον το παλιό επαρχιακό δίκτυο, Όπως και να έχει, άρχισαν ήδη οι πρώτες φωνές διαμαρτυρίας των επαγγελματιών οδηγών και δη των ιδιοκτητών βαρέων οχημάτων.