Δήμαρχος Θάσου για σύνδεση Καβάλας-Πρίνου: Να σεβαστούν το νησί που τους έκανε πλούσιους

Μηνύματα προς πάσα κατεύθυνση από τον Κώστα Χατζηεμμανουήλ-Πρόταση να μη δίνεται σε καμία εταιρία η γραμμή για την Κεραμωτή, αν δεν εκτελεί υποχρεωτικά δρομολόγια και από τον Πρίνο-Στο τραπέζι και η διακομιδή ασθενών

Ο δήμαρχος Θάσου, Κώστας Χατζηεμμανουήλ μίλησε στον ALPHA Radio 88,6 και στον Νίκο Χαζαρίδη για τον κίνδυνο να απαξιωθεί η πορθμειακή γραμμή Καβάλας-Πρίνου κατά τη χειμερινή περίοδο, ενώνοντας κι αυτός τη φωνή του με τις συλλογικότητες και τους φορείς οι οποίοι ζητούν με επιστολές τους από το υπουργείο Ναυτιλίας να διατηρηθούν τα 4 δρομολόγια ημερησίως (διαβάστε εδώ, εδώ, εδώ κι εδώ).

Αναλυτικά τα όσα ανέφερε ο δήμαρχος Θάσου

«Είναι ένα θέμα που αφορά την ασφάλεια, την υγειά, την οικονομία και την καθημερινότητα των Θασίων. Είναι κάτι που επαναλαμβάνεται κάθε χρόνο. Έχω παρευρεθεί σε δεκάδες συνεδριάσεις του Συμβουλίου Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών το οποίο καθορίζει τα δρομολόγια. Οι επιστολές και τα έγγραφα είναι αμέτρητα που έχουν σταλεί γι’ αυτόν τον στόχο, ζητώντας συγκεκριμένα πράγματα. Σε καμία εταιρία δεν πρέπει να δίνεται γραμμή για την Κεραμωτή, που θεωρούν κερδοφόρα, αν υποχρεωτικά δεν εκτελεί δρομολόγια και από τον Πρίνο.

»Έχουμε εξηγήσει την ιδιαίτερη σημασία που υπάρχει σ΄ αυτήν την γραμμή, κυρίως γιατί το Κέντρο Υγείας είναι στον Πρίνο, συνδέει το νησί με την πρωτεύουσα του Νομού, εξυπηρετεί  όλους τους Θασίους οι οποίοι με μικρότερο κόστος θα μπορούν να πηγαίνουν στην Καβάλα για να κάνουν τις δουλειές τους. Το να απαξιωθεί αυτή η γραμμή, έρχεται σε αντίθεση με την πολιτική του υπουργείου Ναυτιλίας, το οποίο μιλάει για μεταφορικά ισοδύναμα που εξισώνουν το κόστος ζωής του νησιώτη και την ποιότητα ζωής του με του κατοίκου της ηπειρωτικής χώρας. Δεν μπορεί κερδοσκοπικές ενέργειες των εταιριών να συγκρούονται με πολιτικές ευρωπαϊκές και εθνικές. Θα πρέπει το υπουργείο και η πολιτεία να αφουγκράζεται τη φωνή της κοινωνίας και όχι μόνο τη φωνή των επιχειρηματιών.

»Θα μιλήσω πάλι για τις διακομιδές. Όταν ήταν δύο τα πλοία, κάθε βράδυ υπήρχε πλοίο επιφυλακής για περιστατικά από το Κέντρο Υγείας. Σήμερα που είναι περισσότερα τα πλοία, στο βωμό του ανταγωνισμού κάποια πράγματα είναι αθωράκιστα, χωρίς κάλυψη για το θέμα των διακομιδών. Επειδή όμως τους καλύπτει εδώ ο νόμος με τις υπερωρίες, με την υπέρβαση των ωραρίων δεν μπορούν να επιβληθούν πράγματα. Μπορούν όμως να πουν στις εταιρίες πως αν θέλουν να αναλάβουν τη γραμμή, να αναλάβουν και τις διακομιδές. Είναι ζητήματα τα οποία έχουν απασχολήσει το υπουργείο και πρέπει να γίνει επιτέλους κατανοητό πως το νησί που τους έχει κάνει πλούσιους, θα πρέπει να το σεβαστούν».