Καβάλα-Θάσος: Γεννιέται μια ισχυρή συμμαχία για την ανάπτυξη του Τουρισμού

Ξεκινάει μια στρατηγική συνεργασία μεταξύ πολλών φορέων για την τουριστική προβολή της Καβάλας και της Θάσου, με προοπτική να αναπτυχθεί και σε άλλα πεδία

Εκδήλωση με θέμα τη «Σύμπραξη Τουρισμού Καβάλας και Θάσου» διοργάνωσαν από κοινού στο ξενοδοχείο LUCY στην Καβάλα ο Σύνδεσμος Ξενοδόχων Καβάλας, η Ένωση Ξενοδόχων Θάσου και το Επιμελητήριο της Καβάλας το μεσημέρι της Τρίτης 16 Απριλίου 2019.

Ομιλητές ήταν η Ιωάννα Δρέττα-CEO Marketing Greece και η Κατερίνα Πολλάτου-Airline Marketing and Development Manager-Fraport Greece, ενώ χαιρετισμό απηύθυναν ο πρόεδρος του του Συνδέσμου Ξενοδόχων Καβάλας, Αντώνης Μιτζάλης, ο πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Θάσου, Πάρις Παρασχούδης, ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Καβάλας, Μάρκος Δέμπας. και η πρόεδρος της ΔΗΜΩΦΕΛΕΙΑ, Αναστασία Ιωσηφίδου.

«Είμαστε σήμερα εδώ για να ανακοινώσουμε μια πολύ σημαντική συνεργασία με τη Fraport, την Ένωση ξενοδόχων Καβάλας-Θάσου, το Επιμελητήριο και τη Marketing Greece για την αποτελεσματική προβολή των προορισμών τώρα που η σεζόν που έχει ανοίξει. Δίνουμε και το μήνυμα της συνεργασία σήμερα για το πόσο σημαντική είναι για τον τουρισμό όχι μόνο σε επίπεδο προβολής, αλλά και διαμόρφωσης προϊόντος. Με χρηματοδότες όλους τους οργανισμούς και ενώσεις που προαναφέρθηκαν, θα γίνουν μια σειρά από δράσεις προβολής που χωρίζονται σε δύο κατηγορίες: η πρώτη είναι ταξίδια δημοσιογράφων από χώρες ενδιαφέροντος και η δεύτερη αφορά δράσεις σε digital περιβάλλον, δημιουργία περιεχομένου και η αντίστοιχη προβολή στις αγορές που είναι σχετικές με τους προορισμούς μας», δήλωσε η κ. Δρέττα.

«Νομίζω ότι σήμερα αποδεικνύουμε για μια ακόμα φορά πώς μια κοινή προσπάθεια των φορέων της Καβάλας και της Θάσου, των ξενοδόχων και του Επιμελητηρίου, μπορεί να οδηγήσει στην ανάδειξη της περιοχής μας μέσα από στοχευμένες δράσεις για την προβολή της Καβάλας και της Θάσου, με σκοπό την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου. Μέσα από αυτήν τη συνεργασία πιστεύω ότι θα κάνουμε το πρώτο βήμα για να δείξουμε ότι μπορούμε να πετύχουμε πολλά περισσότερα από ό,τι με μεμονωμένες δράσεις», δήλωσε ο κ. Δέμπας.

«Σήμερα είμαστε εδώ για να ανακοινώσουμε μια στρατηγική συνεργασία με την Marketing Greece και με τους φορείς της ευρύτερης περιοχής για την προώθηση της Καβάλας και της Θάσου. Η δουλειά μας δε σταματάει με το να φτιάξουμε τις αεροπορικές υποδομές, αλλά το έργο μας είναι η προώθηση των προορισμών που εξυπηρετούμε και το γεγονός ότι η Καβάλα και η ευρύτερη περιοχή είναι από τις πρώτες όπου συνάπτουμε στρατηγικές σημασίας, δείχνει και την προτεραιότητα που δίνουμε και στον προορισμό», δήλωσε ο γενικός διευθυντής ανάπτυξης της Fraport Greece, Γιώργος Βήλος.

«Είμαι πολύ ενθουσιασμένος που ξεκινά αυτή η προσπάθεια. Είναι η πρώτη μας συνεργασία με την Marketing Greece και γίνεται για πρώτη φορά με δύο ενώσεις, των Συνδέσμων Ξενοδόχων Καβάλας και Θάσου, σε μια συνεργασία που ξεκινά για πρώτη φορά στην περιοχή μας, αλλά και στην Ελλάδα με σκοπό την προώθηση και την προβολή. Μετά από πολλές συναντήσει με την Fraport καταφέραμε να κάνουμε αυτήν τη στρατηγικής σημασίας ανάδειξη των πλεονεκτημάτων του προορισμού μας και πιστεύουμε πως με τα σύγχρονα μέσα που θα μας δώσει η Marketing Greece θα πετύχουμε πράγματα τα οποία θα φανούν στον ταξιδιώτη και στον μελλοντικό τουρίστα άμεσα για τη σεζόν του 2019», δήλωσε ο κ. Μιτζάλης.

«Αυτό που θέλουμε να δείξουμε είναι πως οι συνέργειες είναι απαραίτητες. Θα πρέπει να κάνουμε τον τόπο μας ελκυστικότερο χωρίς όμως να κατεβάσουμε τις τιμές μας στους πελάτες μας, κάτι που δεν μπορούμε να το κάνουμε γιατί δεν έχουμε την πολυτέλεια. Πρέπει λοιπόν να δείξουμε ότι αξίζουμε τα χρήματα που ζητάμε για τις διακοπές των τουριστών μας και να δείξουμε το περιεχόμενο που έχουμε», τόνισε ο κ. Παρασχούδης.

«Χαιρετίζω τη σύμπραξη φορέων στον τομέα του τουρισμού. Ως διοίκηση του δήμου και ως ΔΗΜΩΦΕΛΕΙΑ, τη σύμπραξη αυτή ήδη την κάνουμε στην πράξη. Ήδη από το 2014 που αρχίσαμε να προβάλλουμε τη περιοχή μας στον δήμο Καβάλας, θέλουμε να εμφανίσουμε στους εν δυνάμει  επισκέπτες μας έναν ισχυρό προορισμό. Αυτό μπορεί να γίνει όταν προβάλλεται η περιοχή σου και ειδικά όταν απευθύνεσαι σε μακρινές χώρες. Πριν από έναν μήνα ήμασταν στην έκθεση του Ισραήλ. Θα έρθουν 25 τουριστικοί πράκτορες. Επικοινώνησα με τους ξενοδόχους της Καβάλας και της Θάσου, ώστε να μη χαθεί η φετινή τουριστική χρονιά και οι Ισραηλινοί πράκτορες που θα έρθουν τον Μάιο εδώ να μη δουν μόνο την Καβάλα, αλλά  τη Θάσο. Χαίρομαι που και οι επαγγελματίες του τουρισμού το έχουν καταλάβει, διότι η ισχύς εν τη ενώσει θα φέρει αποτελέσματα. Εννοείται πως και τις επόμενες χρονιές θα κινηθούμε προς αυτήν την κατεύθυνση και γιατί όχι και οι άλλοι δήμοι να μας ακολουθήσουν», σημείωσε η κ. Ιωσηφίδου.