«Κλειστές πόρτες» στα Λογιστικά Γραφεία της Καβάλας

Η εξυπηρέτηση των πελατών τους θα γίνεται πλέον τηλεφωνικά ή ηλεκτρονικά – Διαβάστε ποια διαδικασία θα ακολουθείται κατά την παραλαβή εγγράφων στην είσοδο των γραφείων σύμφωνα με την ανακοίνωση του Συλλόγου Λογιστών Φοροτεχνικών Ελευθέρων Επαγγελματιών Καβάλας 

Στα πλαίσια της ραγδαίας αύξησης των κρουσμάτων του κορονοϊού και με γνώμονα την προστασία της υγείας των Λογιστών – Φοροτεχνικών, των υπαλλήλων και των πελατών τους αλλά και λόγω της αναγκαστικής μείωσης του προσωπικού που θα εργάζεται στα λογιστικά γραφεία λόγω της υποχρεωτικής τηλεργασίας, ο Σύλλογος Λογιστών Φοροτεχνικών Ελευθέρων Επαγγελματιών Ν. Καβάλας ανακοινώνει:

* Από την Τετάρτη 4 Νοεμβρίου τα Λογιστικά Γραφεία δεν θα είναι ανοικτά για τους πελάτες τους.

* Η εξυπηρέτηση των πελατών και των Υπηρεσιών θα γίνεται μόνο τηλεφωνικά ή ηλεκτρονικά.

* Σε ειδικές περιπτώσεις και κατόπιν τηλεφωνικής ή ηλεκτρονικής προ συνεννοήσεως, θα μπορούν να υπάρξουν ραντεβού, αλλά πάντα με την διασφάλιση των απαραιτήτων κανόνων ασφαλείας, δηλαδή με την χρήση μάσκας τόσο του πελάτη όσο και του λογιστή. Δεδομένος και ο ουσιαστικός περιορισμός του πλήθους των συμμετεχόντων  στην συνάντηση.

* Η παραλαβή εγγράφων θα γίνεται στο γραφείο, με παραλαβή από την πόρτα του γραφείου, χωρίς την είσοδο του πελάτη. Αμέσως μετά τα έγγραφα θα τοποθετούνται σε διαμορφωμένα κυτία και θα διατηρούνται σε συγκεκριμένο αποθηκευτικό χώρο για δύο ημέρες. Αμέσως μετά θα μπορούν να  παραληφθούν από τον αρμόδια υπάλληλο προς επεξεργασία. Ο χώρος και το κυτίο θα απολυμαίνετε διαρκώς. Κατά την παραλαβή των εγγράφων στην πόρτα του λογιστικού γραφείου, θα ενημερώνεται ο λογιστής από τον πελάτη ή τον εκπρόσωπο του,  αν κάτι είναι επείγον ώστε να πράξει ο λογιστής τα δέοντα, πάντα όμως με την απαραίτητη προσοχή.

Απευθυνόμενη προς τα μέλη του Συλλόγου η διοίκηση τονίζει:
«Συνάδελφοι,
Το επίπεδο επιστημονικότητας και επαγγελματισμού που διακρίνει τον Κλάδο του Λογιστή – Φοροτεχνικού και το οποίο είναι ο λόγος που ο Κλάδος κρατά στην πρώτη γραμμή, – μέσα σε απίστευτες δυσκολίες -, την διεκπεραίωση των υποστηρικτικών μέτρων προς όφελος των πελατών μας, θα πρέπει να επιδείξει όμοια στάση  και στην υγειονομική του συμπεριφορά τούτες τις δύσκολες ώρες, αναλογιζόμενοι ιδίως τους συναδέλφους και εργαζόμενους που ανήκουν στις υγειονομικά ευάλωτες ομάδες για τους οποίους ουδέν ενδιαφέρον έδειξε η Πολιτεία.
Προστατεύουμε τους γονείς και τα παιδιά μας, προστατεύουμε τους πολίτες.
Γινόμαστε ευέλικτοι και πρακτικοί χωρίς να μειώσουμε την ποιότητα εξυπηρέτησης των πελατών μας.
Καλή δύναμη σε όλους»!