Η Καβάλα θέλει να προβάλει τα προϊόντα της αλιείας της στις διεθνείς αγορές

Ενημερωτική Εκδήλωση στο Επιμελητήριο Καβάλας για την προώθηση και βελτίωση της αγοράς για τα προϊόντα αλιείας και υδατοκαλλιέργειας στις αγορές τις Ιταλίας, Ισπανίας, Βελγίου, Γερμανίας και Βουλγαρίας

Ενα σημαντικό έργο προβολής και προώθησης τοπικών προϊόντων Αλιείας υλοποιεί το Επιμελητήριο Καβάλας. Στο πλαίσιο αυτό, την Πέμπτη 12/01/2023 πραγματοποιήθηκε με επιτυχία, ενημερωτική εκδήλωση του εν λόγω προγράμματος με τίτλο: «ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΚΑΙ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΓΙΑ ΤΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΑΛΙΕΙΑΣ ΚΑΙ ΥΔΑΤΟΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑΣ ΤΟΥ Ν. ΚΑΒΑΛΑΣ ΣΤΗΝ ΙΤΑΛΙΑ, ΙΣΠΑΝΙΑ, ΒΕΛΓΙΟ, ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΚΑΙ ΒΟΥΛΓΑΡΙΑ», ΟΠΣ(MIS): 5069307, συνολικού προϋπολογισμού 920.312,50 €.
Στην εκδήλωση ο Πρόεδρος του Επιμελητηρίου Καβάλας Μάρκος Δέμπας ανέλυσε τους στόχους και τις δράσεις του προγράμματος και ο Αντιπεριφερειάρχης Αλιείας Ανδρέας Καραγιώργης επισήμανε το θέμα των συνεργειών με την Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας & Θράκης και συγκεκριμένα της ΠΕ Καβάλας. Από την ανάδοχη εταιρεία, ΟΙΚΟΝΟΜΟΤΕΧΝΙΚΗ ΕΠΕ, ο Παντελής Σκαρλάτος παρουσίασε την συμμετοχή του Επιμελητηρίου Καβάλας στις τρείς επόμενες προγραμματισμένες διεθνείς εκθέσεις στην Ιταλία, στην Ισπανία και στη Γερμανία όπου δίνεται η δυνατότητα συμμετοχής και προβολής των επιχειρήσεων και των προϊόντων αλιείας. Πιο συγκεκριμένα:

Έκθεση                   Περιοχή           Ημερομηνία

AQUAFARM 2022            Pordenone, Italy       15 – 16.02.2023
SEAFOOD EXPO 2023     Barcelona, Spain      25 – 27.04.2023
ANUGA 2023                    Cologne, Germany   07 – 11.10.2023
Στην εκδήλωση συμμετείχαν επιχειρηματίες του κλάδου και στελέχη της  Περιφέρειας ΑΜΘ.
Σύμφωνα με το σχέδιο δράσης, τα προϊόντα τα οποία αλιεύονται στην περιοχή (Καβάλα, Κεραμωτή, Θάσος) και για τα οποία θα υλοποιηθούν οι δράσεις είναι τα τυποποιημένα μύδια, η τσιπούρα και το λαβράκι.

Οι δράσεις έχουν σαφή προσανατολισμό στη βελτίωση της ποιότητας, της συσκευασίας και της προώθησης, με απώτερο στόχο την αύξηση της προστιθέμενης αξίας των προϊόντων αλιείας και υδατοκαλλιέργειας. Αυτές αφορούν:

  • Την αναζήτηση νέων αγορών
  • Τη βελτίωση των όρων διάθεσης στην αγορά προϊόντων αλιείας και ιχθυοκαλλιεργειών
  • Την προώθηση της ποιότητας και της προστιθέμενης αξίας των προϊόντων
  • Τη διενέργεια ερευνών αγοράς και μελετών
  • Τη διοργάνωση εκστρατειών γνωστοποίησης και προώθησης.
  • Τη δημιουργία επιχειρηματικών ευκαιριών για τα αλιευτικά προϊόντα και προϊόντα υδατοκαλλιέργειας.

Σύμφωνα με το πρόγραμμα θα πραγματοποιηθούν δράσεις εξωστρέφειας όπως:

  • Εκθεσιακές συμμετοχές σε Διεθνής εκθέσεις στην Ιταλία, Ισπανία, Βέλγιο, Γερμανία και Βουλγαρία (Ενοικίαση χώρου, Catering, Διερμηνείς, Οργάνωση workshops- Β2Β εκδηλώσεις, Αποστολή δειγμάτων, Κάλυψη φωτογραφιών και βίντεο).
  • Παράλληλες Δράσεις Επίδειξης Μαγειρικής και Γευσιγνωσίας.
  • Εμπορικές αποστολές για τα επιλέξιμα μέλη του προγράμματος, και για επαγγελματίες του κλάδου για τη συμμετοχή τους στις εκθέσεις και τις επιδείξεις μαγειρικής και γευσιγνωσίας.
  • Δράσεις δικτύωσης – Οργάνωση επισκέψεων επαγγελματιών του εξωτερικού στο Ν. Καβάλας
  • Σχεδιασμό συλλογικής ταυτότητας των προϊόντων αλιείας και υδατοκαλλιέργειας του Ν. Καβάλας
  • Δημιουργία και λειτουργία δυναμικής πολυγλωσσικής ιστοσελίδας (αγγλικά, γερμανικά, γαλλικά, ιταλικά, ισπανικά και βουλγάρικα) – www.seafoodfantastic.eu
  • Βίντεο – ντοκιμαντέρ του Ν. Καβάλας με τα προϊόντα αλιείας, διάρκειας 20 λεπτών.
  • Σχεδιασμός-παραγωγή ενημερωτικού πολυσέλιδου εντύπου.
  • Παραγωγή υλικού προώθησης notepad – usb
  • Ανάπτυξη, σχεδίαση, παραγωγή ολοσέλιδων αφιερωμάτων (advertorials)
  • Ενημέρωση και διαφήμιση στα κυριότερα ΜΜΕ, όπως ραδιόφωνο, τηλεόραση, τύπο, κλπ
  • Δράσεις δημοσιότητας στα κοινωνικά δίκτυα.