Παρουσία Μέτιου η πρώτη περιφερειακή διαβούλευση στην Καβάλα για την τουριστική προβολή της Περιφέρειας ΑΜ-Θ

Την ανάγκη για αξιοποίηση των συγκριτικών πλεονεκτημάτων της κάθε περιοχής επισήμαναν οι κ. κ. Μέτιος, Αντωνιάδης και Μαρκόπουλος, καθώς και οι δήμαρχοι οι οποίοι έδωσαν το «παρών», ενώ κατέγραψαν τις προτάσεις των επαγγελματιών Τουρισμού

Για πρώτη φορά η Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης πραγματοποίησε διαβούλευση για την τουριστική προβολή της για το 2018, με την εκδήλωση να φιλοξενείται στο κατάμεστο ισόγειο της Δημοτικής Καπναποθήκης Καβάλας το απόγευμα της Δευτέρας 27 Νοεμβρίου 2017, παρουσία του  Περιφερειάρχη ΑΜ-Θ Χρήστου Μέτιου, του Θεματικού Αντιπεριφερειάρχη Τουρισμού ΑΜ-Θ Κώστα Αντωνιάδη, της δημάρχου Καβάλας Δήμητρας Τσανάκα, του δημάρχου Παγγαίου Φίλιππου Αναστασιάδη, του δημάρχου Νέστου Βαγγέλη Τσομπανόπουλου, της προέδρου της ΔΗΜΩΦΕΛΕΙΑ Αναστασίας Ιωσηφίδου, καθώς και επαγγελματιών του Τουρισμού.

Τα θέματα που αναπτύχθηκαν αφορούσαν κυρίως την αξιοποίηση της τουριστικής δυναμικής της ορεινής Ροδόπης, του Ιαματικού Τουρισμού, των Λασπόλουτρων και φυσικά του αρχαιολογικού χώρου των Φιλίππων.

Στις δηλώσεις του ο κ. Αντωνιάδης δήλωσε ότι ο τουρισμός βρίσκεται στο επίκεντρο του στρατηγικού αλλά και του αναπτυξιακού σχεδιασμού της ΠΑΜ-Θ, όμως για να υπάρξει όσο το δυνατόν καλύτερη προώθηση της τουριστικής προβολής της Περιφέρειας, πρέπει να υπάρξει διάλογος και διαβούλευση με την τοπική κοινωνία, με τους παραγωγικούς φορείς, με τα Επιμελητήρια, με τους Εμπορικούς Συλλόγους και με την Τοπική Αυτοδιοίκηση, εξ ου και η πραγματοποίηση της διαβούλευσης που αφορά τις Περιφερειακές Ενότητες της Ξάνθης, της Δράμας και της Καβάλας, ενώ προηγήθηκε η διαβούλευση στην Αλεξανδρούπολη η οποία αφορούσε τις Περιφερειακές Ενότητες Έβρου και Ροδόπης.

«Στόχος μας είναι να καταθέσουν οι φορείς τις δικές τους προτάσεις, τα δικά τους οράματα, ώστε από κοινού με συνέπεια και με συνεργασία να χαράξουμε την τουριστική προβολή και δράση που θα ακολουθήσει η Περιφέρεια τα επόμενα χρόνια. Εμείς ήδη έχουμε φτιάξει το δικό μας πλάνο και στοχεύουμε σε εκείνες τις πρωτοβουλίες οι οποίες πιστεύουμε ότι πράγματι είναι απαραίτητες για να αποκτήσει η Περιφέρειά μας ένα brand name και να μπορέσουμε να ανοιχτούμε και σε ξένες αγορές.

»Από ‘κει και πέρα αυτό θα το περάσουμε από το Περιφερειακό Συμβούλιο, όπως ορίζει ο νόμος με τον “Καλλικράτη”. Αυτό που πρέπει να κάνουμε όμως είναι συνεχής διαβούλευση με όλους τους φορείς προκειμένου να τροποποιείται και να γίνεται επίκαιρο το Σχέδιο Τουριστικής Προβολής της  Περιφέρειάς μας. Γίνεται για πρώτη φορά αυτή η διαβούλευση από την ίδρυση της Περιφερειακής Αυτοδιοίκησης και ήταν ένας στόχος και δικός μου, αλλά και του Περιφερειάρχη, για να ακούσουμε τις αγωνίες και τα οράματα της τοπικής κοινωνίας», δήλωσε ο Θεματικός Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού.