Μάκης Παπαδόπουλος: Τα διόδια, η περιμετρική και οι… «τζάμπα μάγκες»!

«Αιχμηρή» ανακοίνωση του Τόπου της Ζωής για τις «όψιμες» αντιδράσεις των αιρετών ενάντια στον νέο μετωπικό σταθμό διοδίων στην Καβάλα

Να αντιδράσουμε για τα διόδια, αλλά όχι μόνοι μας, προτείνει σε ανακοίνωσή του ο Μάκης Παπαδόπουλος, υπογραμμίζοντας ότι οι πολίτες έχουν κάθε λόγο να διαμαρτύρονται για το υπέρογκο κόστος των μετακινήσεων εντός των ορίων της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης και ζητώντας τη συσπείρωση κατοίκων και άλλων περιοχών γύρω από τη διεκδίκηση για φθηνότερη διέλευση από την Εγνατία Οδό.

Ο επικεφαλής του Τόπου της Ζωής μας, στην ίδια ανακοίνωση, επαναφέρει το θέμα της κατασκευής της Περιμετρικής της Καβάλας, ένα θέμα που… «ξεχάστηκε» τόσο από την παρούσα όσο και από την προηγούμενη Διοίκηση του δήμου Καβάλας -οι οποίοι αμφότεροι το… παίζουν τώρα «τζάμπα μάγκες»!- υπενθυμίζοντας παράλληλα ότι η απόφαση για τη δημιουργία σταθμού διοδίων στην Καβάλα είχε ήδη αποφασιστεί το… 2014!

Ακολουθεί το πλήρες κείμενο της ανακοίνωσης του Τόπου της Ζωής μας.

Διόδια Εγνατίας – Περιμετρική: «Στο ίδιο έργο θεατές…»

«Για άλλη μια φορά, συζητάμε ένα θέμα που έρχεται ως εκκρεμότητα από το παρελθόν… Με την Κοινή Υπουργική Απόφαση 6686 που δημοσιεύθηκε στις 17 Νοεμβρίου 2014 στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως (ΦΕΚ 3086), είχε αποφασιστεί από τα συναρμόδια Υπουργεία Οικονομικών και Υποδομών, Μεταφορών & Δικτύων η χωροθέτηση σταθμού διοδίων πάνω στην παράκαμψη Καβάλας της Εγνατίας οδού. Συνεπώς, Η ΠΡΟΒΛΕΨΗ ΓΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΤΑΘΜΟΥ ΔΙΟΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΤΜΗΜΑ (Α/Κ Αγ. Σίλα – Α/Κ Άσπρα Χώματα) ΥΠΗΡΧΕ ΑΠΟ ΤΟ 2014

Στην υπόθεση αυτή υπάρχουν 2 διαφορετικά ζητήματα:

  1. Το ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΟ ΚΟΣΤΟΣ των διοδίων, το οποίο πρέπει να είναι φθηνό, δίκαιο και αναλογικό με βάση τα χιλιόμετρα που διανύει ο καθένας στον αυτοκινητόδρομο και να μην επιβαρύνει με παράλογο τρόπο πολίτες και επιχειρήσεις.
  2. Το κατά πόσο ο νέος σταθμός της παράκαμψης θα επηρεάσει το κυκλοφοριακό πρόβλημα μέσα στην πόλη της Καβάλας και την οδική σύνδεση ανάμεσα στο ανατολικό και το δυτικό τμήμα της (π.χ. για κάποιον που μεταβαίνει από την Ν. Καρβάλη στο Νοσοκομείο ή το Παληό).

Για το γενικότερο κόστος που πληρώνουμε σε διόδια, και ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΑΝ ΚΑΙ ΤΟ ΠΟΥ θα μπει νέος σταθμός διοδίων, οφείλουμε να διαμαρτυρηθούμε μαζί με όλους τους άλλους θιγόμενους κατά μήκος της Εγνατίας οδού, γιατί είναι πιο δύσκολο να κάνουν κάποια εξαίρεση μόνο για εμάς. Δεν είναι δυνατόν πολίτες και επιχειρήσεις να επιβαρύνονται με δυσβάσταχτα κόστη για απλές μετακινήσεις.

ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΜΕ ΝΑ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΟΥΜΕ ΧΑΜΗΛΟΤΕΡΕΣ ΧΡΕΩΣΕΙΣ ανά χιλιόμετρο για τους κατοίκους της Αν. Μακεδονίας (ως ακριτική περιοχή με μεγάλες εσωτερικές αποστάσεις) ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΤΙΜΕΣ ΓΙΑ ΠΟΛΛΑΠΛΕΣ ΔΙΕΛΕΥΣΕΙΣ ημερησίως ανά κόμβο.

Για το δεύτερο θέμα που αφορά στο πολύπαθο κυκλοφοριακό της πόλης, Η ΟΡΙΣΤΙΚΗ ΛΥΣΗ ΗΤΑΝ, ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΤΗΣ ΠΕΡΙΜΕΤΡΙΚΗΣ!!!

Το ότι βολευτήκαμε να χρησιμοποιούμε σαν “περιαστικό” δρόμο ένα τμήμα “διευρωπαϊκού” οδικού άξονα (την παράκαμψη της Εγνατίας) έδωσε την ευκαιρία σε ορισμένους να “ξεχάσουν” και να αγνοήσουν την αναγκαιότητα της Περιμετρικής.

ΚΑΙ Η ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΚΑΙ Η ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΑΓΝΟΗΣΑΝ ΕΠΙΔΕΙΚΤΙΚΑ ΤΗΝ ΠΕΡΙΜΕΤΡΙΚΗ (έργο το οποίο εμείς υποστηρίζουμε συνεχώς και αδιαλείπτως), και τώρα το παίζουν (έστω και καθυστερημένα) “ΤΖΑΜΠΑ ΜΑΓΚΕΣ”.

Οι πολίτες έχουν κάθε λόγο να ανησυχούν, να διαμαρτύρονται και να αντιτίθενται στη χωροθέτηση του σταθμού διοδίων στην παράκαμψη.

Εμείς θα συνεχίσουμε να παλεύουμε μαζί τους για να βρεθούν οι καταλληλότερες λύσεις και ρυθμίσεις  για φθηνά και ανταποδοτικά διόδια, αλλά και για το κυκλοφοριακό της πόλης.

ΥΓ: Είναι η πολλοστή φορά που η Δήμαρχος Καβάλας Δήμητρα Τσανάκα και τα στελέχη της διοίκησης “πιάνονται στον ύπνο” για θέμα που είναι γνωστό εδώ και πολύ καιρό (όπως και για την Ακτή Καλαμίτσας, το κάτω Νοσοκομείο, το στρατόπεδο Ασημακόπουλου κ.ά.).

ΔΥΣΤΥΧΩΣ, ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΤΑΙ ΓΙΑ ΠΟΛΛΟΣΤΗ ΦΟΡΑ ΟΤΙ Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ, ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ…

In this article