Η τουριστική προβολή άργησε μια μέρα… ή και λίγο παραπάνω;

Καταγγελία του Μάκη Παπαδόπουλου για την τουριστική ιστοσελίδα του δήμου Καβάλας που «έρχεται» από το... 2014!

«Coming Soon»… Με αυτό το «μήνυμα» καλωσορίζει τους επισκέπτες της η ιστοσελίδα visitkavala.gr η οποία, όπως καταγγέλλει ο Μάκης Παπαδόπουλος βρίσκεται σε στάδιο κατασκευής και σχεδιασμού εδώ και… 3 χρόνια και ενώ φέτος βρισκόμαστε ήδη στο μέσον της τουριστικής σεζόν, μία ακόμη χρονιά φαίνεται πως θα «χαθεί».

Ο επικεφαλής του Τόπου της Ζωής μας σε ανακοίνωσή του επικροτεί την απόφαση της ΔΗΜΩΦΕΛΕΙΑ να προχωρήσει στην ανάθεση κατασκευής της ιστοσελίδας, ωστόσο στηλιτεύει την πέραν του δέοντως καθυστερημένη υλοποίησή της, ενώ δεν παραλείπει να την «πει» και στην πρόεδρο της Επιχείρησης Αναστασία Ιωσηφίδου για τη «συνήθειά» της να ταξιδεύει συχνά-πυκνά στο εξωτερικό για την ανάγκη των τουριστικών εκθέσεων στις οποίες συμμετέχει ο δήμος της Καβάλας.

Ακολουθεί το πλήρες κείμενο της ανακοίνωσης Παπαδόπουλου.

Γιατί δεν τελειώνει η τουριστική ιστοσελίδα του Δήμου Καβάλας εδώ και 3 χρόνια;

«Εδώ και 6 μήνες ρωτώ συνέχεια την Πρόεδρο της ΔΗΜΩΦΕΛΕΙΑ κυρία Αναστασία Ιωσηφίδου πότε θα ολοκληρωθεί η τουριστική ιστοσελίδα του Δήμου www.visitkavala.gr. Τον Φεβρουάριο μου απάντησε σε 2 εβδομάδες, τον Μάρτιο μου απάντησε σε λίγες μέρες. Χθες στο Δημοτικό Συμβούλιο που τη ρώτησα ξανά, απέφυγε να μου απαντήσει….

Η ιστοσελίδα αυτή θα προβάλλει το τουριστικό προϊόν της Καβάλας, εντάσσεται ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ στο Σχέδιο Τουριστικής Προβολής του Δήμου από το 2014 (!!) και δεν έχει ακόμη ολοκληρωθεί!!

Το 2015 προβλέφθηκε ένα χρονοδιάγραμμα για το 2016, αλλά αυτό δεν υλοποιήθηκε όπως έπρεπε. Οι αναθέσεις σε εξωτερικούς συνεργάτες έγιναν προς το τέλος του 2016 και στις αρχές του 2017 με ποσό που ανέρχεται στα 16.000 ευρώ περίπου (για το στήσιμο της ιστοσελίδας και την επιμέλεια των κειμένων).

Βρισκόμαστε στη μέση της θερινής τουριστικής περιόδου και είναι προφανές ότι δεν πρόκειται να τη δούμε την ιστοσελίδα να ολοκληρώνεται και να αναρτάται στο διαδίκτυο μέσα στο καλοκαίρι του 2017.

Είχαμε επισημάνει στην κυρία Ιωσηφίδου ότι η ΔΗΜΩΦΕΛΕΙΑ πρέπει να κάνει μία μεγάλη “στροφή” στην τουριστική προβολή και να δώσει το βάρος στα ηλεκτρονικά εργαλεία προβολής σε σχέση με τα πιο “παραδοσιακά” με κριτήριο πάντα τη συμπληρωματικότητα. Έτσι και πιο στοχευμένη προβολή θα κάνει και εξοικονόμηση πόρων θα πετύχει.

Δεν είναι εύκολο όμως για την κυρία Ιωσηφίδου να “αποχωριστεί” τη συνήθεια να ταξιδεύει στο εξωτερικό…

Ας τελειώσει όμως κάποτε αυτή η τουριστική ιστοσελίδα του Δήμου»!