Ο Δημήτρης Εμμανουηλίδης βλέπει «γαλάζιους» εκπαιδευτικούς πίσω από την απαξίωση του ΕΠΑΛ Θάσου

Ο βουλευτής Καβάλας του ΣΥΡΙΖΑ καταγγέλλει ότι κάποιοι προσπαθούν να αποτρέψουν τα παιδιά να πηγαίνουν στο ΕΠΑΛ, σε μια προσπάθεια «τυφλής αντιπολίτευσης σε βάρος της τοπικής κοινωνίας»

Στη Θάσο μετά από χρόνια συζητήσεων δημιουργήθηκε το περίφημο παράρτημα ΕΠΑΛ και σύντομα θα λειτουργεί καλύτερα, προϊόντος του χρόνου με πρόσθεση πολλών ειδικοτήτων και τη στήριξη της τοπικής κοινωνίας, αλλά και όλης της εκπαιδευτικής κοινότητας. Υπάρχει όμως μια καταγγελία του βουλευτή ΣΥΡΙΖΑ Καβάλας Δημήτρη Εμμανουηλίδη, για τη συμπεριφορά «γαλάζιων» εκπαιδευτικών οι οποίοι προσπαθούν να κάνουν ό,τι περνάνε από το χέρι τους για να δημιουργήσουν προβλήματα στην εύρυθμη λειτουργία του ΕΠΑΛ στο νησί, όπως αναφέρει ο βουλευτής.

«Η δημιουργία Ειδικού Σχολείου στην Καβάλα λύνει ένα χρόνιο πρόβλημα»

Ο κ. Εμμανουηλίδης, μιλώντας στο ALPHA Radio 88,6 ανέφερε ότι «Από το 2015 και μετά έχουν γίνει κάποιες κινήσεις από την πλευρά του υπουργείου Παιδείας με θετικό αποτύπωμα, σε τοπικό επίπεδο. Έχουμε πρώτα απ’ όλα τη δημιουργία Ειδικού Σχολείου που απαλλάσσει από την ταλαιπωρία τις οικογένειες των παιδιών με ειδικές ανάγκες από το να μεταφέρουν τα παιδιά τους από την Χρυσούπολη στη Δράμα. Ήταν μια τιμωρητική συμπεριφορά της πολιτείας απέναντι σε ομάδες πολιτών που είχαν μεγάλα καθημερινά προβλήματα. Η δημιουργία Ειδικού Σχολείου στην Καβάλα λύνει ένα χρόνιο πρόβλημα κάτι που δεν μπόρεσαν να αντιμετωπίσουν οι προηγούμενες κυβερνήσεις».

«Οι μετακινήσεις των Θάσιων στο ΕΠΑΛ Χρυσούπολης ήταν ένας χρόνιος παραλογισμός»

Ο κ. Εμμανουηλίδης πρόσθεσε πως «Στη συνέχεια ερχόμαστε στην ίδρυση του παραρτήματος ΕΠΑΛ στην Καλλιράχη της Θάσου. Για δεκαετίες παιδιά από όλη την Θάσο, αναγκαζόταν καθημερινά να βρίσκονται στα ferry boat και τις μετακινήσεις για να σπουδάσουν στο ΕΠΑΛ της Χρυσούπολης. Ήταν ένας χρόνιος παραλογισμός που αντιμετωπίστηκε αθόρυβα, όπως είναι η στάση μας σε όλη μας τη διαδρομή. Τι σημαίνει αυτό; Δίνεται η δυνατότητα να ανακουφίζονται παιδιά και οικογένειες καθημερινά από τη δύσκολη αυτή κατάσταση. Και δεν είναι μόνο η ανακούφιση της οικογένειας, αλλά η τόνωση της εργασιακής προοπτικής των νέων της Θάσου, γιατί το ΕΠΑΛ του νησιού έχει σκοπό να δημιουργήσει τέτοια τμήματα που θα οξυγονώνουν την εργασιακή προοπτική και σε θέματα πρωτογενούς παραγωγής με τμήματα που έχουν σχέση με την ελαιοκομία, τη μελισσουργία και με την εξοικείωση με το τουριστικό προϊόν που είναι το βασικό προϊόν του νησιού για την οικονομική του ανάπτυξη».

«Προπαγανδίζουν τη ζωή την μαθητών στο Γενικό Λύκειο και απαξιώνουν τη λειτουργία του ΕΠΑΛ στη Θάσο»

Έπειτα ο βουλευτής εξέφρασε τους προβληματισμούς του εξηγώντας: «Γίνεται αυτό το ΕΠΑΛ χωρίς τυμπανοκρουσίες και μέσα από αλλεπάλληλες επισκέψεις στο νησί, αλλά μαθαίνω από ανθρώπους του, ότι επιχειρείται συστηματική προσπάθεια απαξίωσής του, για λόγους που τους αφήνω στην κρίση του κόσμου. Υπάρχει μια αντιπολίτευση που έχει σκοπό να απαξιώσει οτιδήποτε θετικό και να υπερτονίσει αδυναμίες. Αυτοί οι άνθρωποι προπαγανδίζουν τη ζωή την μαθητών στο Γενικό Λύκειο και απαξιώνουν ή αποκρύπτουν εντελώς τις όποιες αυτονόητες θετικές προεκτάσεις έχει η λειτουργία του ΕΠΑΛ στη Θάσο. Μου έχει καταγγελθεί πως κάποιοι προσπαθούν να αποτρέψουν τα παιδιά να πηγαίνουν στο ΕΠΑΛ δημιουργώντας κλίμα απαξίωσής του. Αυτό γίνεται σε βάρος της τοπικής κοινωνίας και σε βάρος της ίδιας της χώρας σε τελευταία ανάλυση. Έχει καταγγελθεί από πολλούς τοπικούς ότι συμβαίνει. Κι αυτή η ενέργεια είναι συνδυασμένη με όλη την πρακτική των τελευταίων μηνών, μια πρακτική απόγνωσης και τυφλής αντιπολίτευσης».

«Δε μας ενδιαφέρει η πολιτική ή η αντιπολιτευτική αντιπαράθεση» 

Ο κ. Εμμανουηλίδης επεσήμανε επίσης πως «Αυτό το παράρτημα το στήσαμε με δική μας βούληση, αφουγκραζόμενοι τις ανάγκες του νησιού και με κάθε τρόπο θα το στηρίξουμε, γιατί δε μας ενδιαφέρει η πολιτική ή η αντιπολιτευτική αντιπαράθεση. Εκείνο που μας ενδιαφέρει είναι πώς θα βοηθήσουμε μια τοπική κοινωνία όσο πρέπει και όπως πρέπει. Άμεσα, λοιπόν, θα το στηρίξουμε με τμήματα που θα ανταποκρίνονται στις ανάγκες του νησιού και με τη φροντίδα την οποία επέδειξε ο υφυπουργός Παιδείας, Δημήτρης Μπαξεβανάκης, στην προσπάθεια να δημιουργήσει έναν εκπαιδευτικό και αναπτυξιακό θύλακα. Μιλάμε για έναν συνδυασμό τμημάτων που θα γίνει από το υπουργείο το οποίο γνωρίζει πολύ καλά τις επιδιώξεις της τοπικής κοινωνίας. Στις 23 Αυγούστου θα βρίσκομαι στην Αθήνα και όλα τα θέματα θα τα συζητήσουμε εκτενώς».