Θόδωρος Μουριάδης: Την 1η Σεπτεμβρίου δεν θα πάω στο γραφείο μου, αλλά θα βγω στις γειτονιές της πόλης

Η Καθαριότητα και ένα νέο οργανωμένο τηλεφωνικό κέντρο του Δήμου για την εξυπηρέτηση των δημοτών βρίσκονται στις πρώτες προτεραιότητες του νέου δημάρχου Καβάλας

Σε ένα περίπου μήνα, αφού θα πρέπει να εξαιρέσουμε το νεκρό δεκαήμερο του Δεκαπενταύγουστου, όπου κατά παράδοση οι υπηρεσιακοί παράγοντες και τα στελέχη των αντιδημαρχιών και των υπηρεσιών του Δήμου κάνουν χρήση της καλοκαιρινής τους άδειας, αναλαμβάνει τα καθήκοντά του ο νέος δήμαρχος Καβάλας Θόδωρος Μουριάδης. Είναι λογικό αυτό το μεσοδιάστημα να το εξαντλεί, προσπαθώντας να ενημερωθεί όσο καλύτερα και σε βάθος γίνεται για τη λειτουργία του δήμου, ανά υπηρεσία, αλλά και για τα Νομικά Πρόσωπα.

Ο κ. Μουριάδης, άλλες φορές μόνος του, άλλες φορές οι δημοτικοί σύμβουλοι που έχει αποφασίσει πλέον ότι θα αναλάβουν τις θέσεις των αντιδημάρχων, επισκέπτονται τακτικά τις δυο κεντρικές αντιδημαρχίες του Δήμου, αυτές της Καθαριότητας και των Τεχνικών Υπηρεσιών, διατηρώντας καθημερινή συνεργασία με τους νυν αντιδημάρχους και διευθυντές των Υπηρεσιών. Σε δηλώσεις του χθες στη «ΝΕ» εμφανίστηκε σοβαρά προβληματισμένος  για την υποστελέχωση τόσο της Υπηρεσίας Καθαριότητας, όσο και της Υπηρεσίας που έχει υπό την ευθύνη της τη συντήρηση των αθλητικών εγκαταστάσεων.

«Στην υπηρεσία Καθαριότητας πηγαίνω τόσο εγώ προσωπικά – πριν από λίγη ώρα ήμουν στον ΧΥΤΑ- όσο και ο Κυριάκος Σταυρίδης που θα αναλάβει χρέη αντιδημάρχου. Εξετάζουμε με ποιον τρόπο θα απομακρύνουμε όλα τα ογκώδη αντικείμενα που έχετε δίκιο να λέτε ότι έχουν κατακλύσει την πόλη το τελευταίο διάστημα. Φτάνει να σας πω  ότι την 1η Σεπτεμβρίου δεν θα πάω στο γραφείο μου στο Δημαρχείο, αλλά θα βγω στους δρόμους. Οι πολίτες καλούν για τα ογκώδη, ωστόσο αυτά παραμένουν στους δρόμους. Θα δούμε πώς θα καθαρίσουμε ανά γειτονιά και ανά τομέα, γιατί πραγματικά η κατάσταση είναι πολύ άσχημη», είπε χαρακτηριστικά.

Στο ερώτημα ποιο θα είναι το πρώτο έργο- παρέμβαση για την καλύτερη λειτουργία του δήμου, είπε: «Από την πρώτη κιόλας εβδομάδα σκοπεύω να εγκαταστήσουμε στον Δήμο ένα άριστα οργανωμένο τηλεφωνικό κέντρο. Τι γίνεται τώρα; Τηλεφωνεί ο πολίτης σε διάφορα τηλέφωνα του δήμου και τον παραπέμπουν στους αρμόδιους, τις περισσότερες φορές λαμβάνουν ως απάντηση στα παράπονα που εκφράζουν ότι δεν είναι δική τους ευθύνη. Θα λειτουργήσει λοιπόν ένα οργανωμένο τηλεφωνικό κέντρο, το οποίο θα κατευθύνει τους δημότες. Το ζητούμενο όμως δεν είναι μόνο αυτό. Για μένα το πιο σημαντικό είναι να παίρνει ο δημότης ένα χρονοδιάγραμμα για το πότε θα ικανοποιηθεί το αίτημά του, πότε θα αποκατασταθεί η βλάβη κλπ. Σήμερα ο πολίτης επικοινωνώντας τηλεφωνικά ή με mail ή μέσω του site του δήμου,δεν παίρνει  απάντηση».

Ο κ. Μουριάδης ερωτώμενος σε ποιο σημείο βρίσκονται οι διαβουλεύσεις με την αντιπολίτευση για τον ορισμό προέδρων των Νομικών Προσώπων και Δημοτικών Επιχειρήσεων  του Δήμου, είπε: «Δεν έκανα καμία επαφή, περιμένω ποιες αλλαγές- διορθώσεις θα κάνει η νέα κυβέρνηση στο νόμο. Αυτή τη στιγμή οι δήμαρχοι  που θα ασκήσουν διοίκηση, κινδυνεύουν να μη μπορούν να ορίσουν προέδρους στα Νομικά Πρόσωπα. Προσωπικά έχω καταλήξει στο ότι στις θέσεις προέδρων θα ορίσω τεχνοκράτες και όχι αιρετούς. Για παράδειγμα, για την καλύτερη λειτουργία της Δημωφέλεια, εκτιμώ ότι είναι απαραίτητο να οριστεί πρόεδρος τεχνοκράτης».